• Jaah jaah, Annelies is opgelichtÖ
    En dan nog wel door Joepie.

    Mijn moeder had namelijk zonder dat ik het wist die Tokio Hotel-Box voor me besteld en ze ging hem vandaag halen bij JBC [Die er niets aan kunnen doen]. Komt ze thuis en roept ze van: 'Annelies! Ik heb iets voor jouw, die Tokio Hotel box!' Loop ik helemaal blij naar de keuken. Blijktdat dat ding maar ongeveer 40cm op 30cm is, zo'n klein boxding en dan zit er nog super weinig in voor 25 euro! C'mon, ik voel me echt opeglicht >,<

    da's ook stom


    Why don't you break my heart

    Mwaha, ik had het wel gedacht. Joepie en dingen geven? Altijd brol dingen :'D En dan nog voor zoveel geld... Afzetters !! x'D


    Tanya is de beste.

    Nja de afmetingen stonden die er niet bij toen ze daar ooit reclame voor maakten?
    herinner mij nog zoiets eigenlijk ö

    maarjah... is inderdaad schandalig!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    inderdaad schandalig jah .. njaah..
    wat verwacht je dan van de Joepie?
    tss..afzetters (N)

    Jah.. Ik vind het het sgandalig , ook dat ze 25 euro durven vrage voor wa prulletjes x'D


    A. ikmisje.

    En dan wat er allemaal in zat -.-'
    Als d'r nu nog een tshirt ofzo in zat, of een single ofzo. Nee. Als ik me niet vergis zat er zo'n sleutel-touw-omrondjenektedoen-ding in, ofzoiets? Wat ben je dààr nu mee?


    One man's fun is another's hell.

    Er zat een miniem tasje in wat een boodschappentas moest voorstellen, een armbandje en 2 buttons ofzo >,<

    Jup, ik heb dat ook besteld, en die tas, heb je die kleuren al gezien? Nouja, die broche is hip^^

    Wat zat er (uiteindelijk) in dan?


    -

    Jaaa,
    ik, heb dat ook besteld,
    maar ben dat nog nooit gaan halen.
    Ik was dat vergeten xD

    wat zit erin dn xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    OEWW BASTARDS! >:[

    ik vindt de joeppii zo wie zo leugenaars![mijn mening!]
    want ze zetten er meestal leugens en zo van Th in!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    afzetters.


    <3

    Nou lekker lullig hoor -__-.

    Ik was terug gegaan en had gezegt: Give my fucking money back ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D