Hee mensen.
sinds vorige week, Heb ik het uitgemaakt met me vriendje.
En eh..dat vond hij egtkut en hij heeft lang en vaak zitten te huilen! =[
Zelf vond ik het ook best kut en zielig.mar ik kon niet anders, Hij speelde nOgal de baas over mij. En mocht zowat niet met vriendinnen praten, Of hij Sleurde me al weer weg bij ze, Of ging er tusse staan.
Maar..
Hij is best veranderdd
En.
Ik ben bang,, Dat ik Weer wat voor hem voel ! Ö
Ik weet niet echt wat ik moet doen
!!
kan iemand helpen?
Bedankt.
xx
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Gevoelens terug voor Me ex?!
Gevoelens terug voor Me ex?! - Liefde, Vriendschap & Familie
-
1 okt 2008 - 15:121 okt 2008 - 15:121 okt 2008 - 15:13
WOOOWW ik heb het zelfde als jou !
ik begin mijn ex ook weer leuk te vindenkeep talking shit your makin me famous ['L]
1 okt 2008 - 15:13WOOOWW ik heb het zelfde als jou !
ik begin mijn ex ook weer leuk te vinden
Omg.
en .. Hoe voel jij je daarbij?!1 okt 2008 - 15:14Tim of Jeffrey?
Je moet echt kijken of je andere jongens of je daar gecoelens voor hebt. Zo niet en voel je je allen aangetrokken tot hem. Praat met hem en misschien begrijpt hij het wel ^^1 okt 2008 - 15:15(...)
Omg.
en .. Hoe voel jij je daarbij?!
niet goed want ik vind ook al een andere jongen leuk dus beter blijf ik vrijgezelkeep talking shit your makin me famous ['L]
1 okt 2008 - 15:15Tim of Jeffrey?
Je moet echt kijken of je andere jongens of je daar gecoelens voor hebt. Zo niet en voel je je allen aangetrokken tot hem. Praat met hem en misschien begrijpt hij het wel ^^
Haha.
Idd Tim
Bedankt voor hulp schaat! x1 okt 2008 - 15:15(...)
niet goed want ik vind ook al een andere jongen leuk dus beter blijf ik vrijgezel
Maar het probleem met mij is!
Ik heb hem alweer gezoent!
1 okt 2008 - 15:27(...)
Maar het probleem met mij is!
Ik heb hem alweer gezoent!
Heb je je ex alweer gezoent???
Nou misschien moet je dan weer iets met hem beginnen als je echt zo veel weer voor hem voelt...
En als ie weer bazig begint te doen moet je dat misschien gewoon zeggen of weer uitmaken
miss heb je hier wat aan
ik denk van niet want ik bnen iet goe din het liefdesleven1 okt 2008 - 15:28(...)
Heb je je ex alweer gezoent???
Nou misschien moet je dan weer iets met hem beginnen als je echt zo veel weer voor hem voelt...
En als ie weer bazig begint te doen moet je dat misschien gewoon zeggen of weer uitmaken
miss heb je hier wat aan
ik denk van niet want ik bnen iet goe din het liefdesleven
Bedankt,
echt waar!1 okt 2008 - 15:28Oeeiiii
[/zal het aan de naam liggen?]
Maar weet je ik zou zeggen, praat het uit. Spreek bijvoorbeeld af dat hij een bepaalde tijd "proeftijd" krijgt. Gaat hij weer de baas over je spelen dan is het daarna uit en moet je sterk zijn om niet weer terug naar hem te gaan en is hij echt veranderd dan kunnen jullie het toch gewoon opnieuw proberen.Why don't you break my heart
1 okt 2008 - 15:34Oeeiiii
[/zal het aan de naam liggen?]
Maar weet je ik zou zeggen, praat het uit. Spreek bijvoorbeeld af dat hij een bepaalde tijd "proeftijd" krijgt. Gaat hij weer de baas over je spelen dan is het daarna uit en moet je sterk zijn om niet weer terug naar hem te gaan en is hij echt veranderd dan kunnen jullie het toch gewoon opnieuw proberen.
Huh?
wat bedoel je eigenlijk met. Zal het aan je naam liggen? x'D
en bedankt voor je Hulp!1 okt 2008 - 15:35(...)
Huh?
wat bedoel je eigenlijk met. Zal het aan je naam liggen? x'D
en bedankt voor je Hulp!
Graag gedaan,,
ja van Tim toen mijn Tim mij eens gekwetst had kon ik ook niet over hem heenkomen enzo en nu is hij mn vriendje en bij jou wassie je vriendje ging t zeg maar mis en wil je m trug
snappie?Why don't you break my heart
1 okt 2008 - 15:38Ik wil men ex terug hoe ik hem kende in men Relatie Maar die Persoon zal ik nooit meer zien,, nu zit ik met de Onvriendelijk EX opgescheept en op de dag dat hem zegt Julie ik Zie uu Graag O dan Vlieg ik terug in zijn Arme!!
Terwijl het eigelijk ni zo hore om da te doen:O
kon ik maar stoppen met hem graag te zien Maar ik moet ik wil deze persoon die ik nu ken egt ni meer Hebben,, das zo ne Sukkel GEworde
x33He's the reason for the teardrops
1 okt 2008 - 17:59Ik wil men ex terug hoe ik hem kende in men Relatie Maar die Persoon zal ik nooit meer zien,, nu zit ik met de Onvriendelijk EX opgescheept en op de dag dat hem zegt Julie ik Zie uu Graag O dan Vlieg ik terug in zijn Arme!!
Terwijl het eigelijk ni zo hore om da te doen:O
kon ik maar stoppen met hem graag te zien Maar ik moet ik wil deze persoon die ik nu ken egt ni meer Hebben,, das zo ne Sukkel GEworde
x33
Dat is niet zo fyn =[
xx1 okt 2008 - 17:59(...)
Graag gedaan,,
ja van Tim toen mijn Tim mij eens gekwetst had kon ik ook niet over hem heenkomen enzo en nu is hij mn vriendje en bij jou wassie je vriendje ging t zeg maar mis en wil je m trug
snappie?
Jaaaa! Ik snap het ! x'D
Wel eem
hahaa.
x