• Ik verveel me nogal en ik heb zin om leuke plaatjes voor mensen te zoeken. Hebben mensen nog plaatjes of foto's nodig? Je moet alleen even laten weten wat de eisen zijn.

    De rij:
    Eyes - Tienermeisje met zwart, kort haar. Blauwe of grijze ogen.
    Flemish - Blonde jongen van 17.
    Constantine - Dip-dye roze en paars, krullend.
    Minichick

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 20:44 ]


    Your make-up is terrible

    Aangezien je toch verveelt ;d
    Het gaat om dit verhaal
    Ik heb nog niet echt een uiterlijk voor de hoofdpersonage [de andere personen zijn niet echt belangrijk, aangezien de hoofdpersonage door een ongeluk blind word]
    Ik heb ook nog niet echt eisen eraan hoe ze eruit moet zien.. Het meisje is in iedergeval zoals ik al zei blind. Ik denk donkere haarkleur, maar als je leuke zie met licht haar mag je ze ook laten zien.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hoe oud moet ze ongeveer zijn?


    Your make-up is terrible

    Ehm rond de 17/18 ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3
    Foto 4
    Foto 5
    Foto 6
    Foto 7

    Als je er eentje leuk vind, maar niet perfect, moet je het maar even laten weten. Dan zoek ik op die stijl verder.


    Your make-up is terrible

    De eerste spreekt mij het meest aan ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zoek nog plaatjes van een meisje met blond haar en blauw/grijze ogen van ongeveer 16 jaar(A)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Voor Midna:
    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3


    Your make-up is terrible

    Ik zoek nog een foto van een tienermeisje met zwart haar, kort kapsel en blauw-grijze of grijs-blauwe ogen


    Physics is awesome

    Oew ;D ik kies voor de tweede, dankjewel!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Voor DracoMalfoyx
    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3
    Foto 4
    Foto 5
    Foto 6


    Your make-up is terrible

    Ik zou nog een plaatje willen hebben van een blonde jongen van 17 jaar. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    oehh Dankjewel!!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik zou eigenlijk graag wat foto´s-plaatjes willen van een dip dye met roze en paars. Het liefst van krullend haar [a]


    Inspiration can hit you any time

    Voor Eyes, het was nogal moeilijk maar ik heb er een aantal kunnen vinden.
    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3
    Foto 4


    Your make-up is terrible

    Ik ben zomaar wat aan het photoshoppen - waarschijnlijk wordt het een wallpaper - maar daarvoor wil ik een soort contrast hebben tussen iets Frans uit de tijd van Marie Antoinette en iets van totaal nu en daarvoor heb ik dus nog een plaatje nodig van een persoon. Een getekend iemand uit deze tijd, het mag iemand zijn die totaal Amerikaans lijkt, maar het hoeft niet. Het andere plaatje dat heb is deze dus zoiets getekend zoek ik dan ook, het liefst een plaatje dat hier een beetje bij zou kunnen passen, het maakt niet uit of de persoon erop een jongen of een meisje is. Ik hoop dat je 't snapt en misschien wat kan vinden?

    Edit: Als het niet lukt is dat niet erg hoor, dan ga ik gewoon zelf even zoeken :3

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 19:41 ]


    “Love is a contradiction.”