• Oke, hier is alvast een stukje van een scène die ik aan het schrijven ben, haha. Wat vinden jullie tot nu toe? ;'D Niet op de opmaak letten trouwens, die verandert later nog.

    Scène “Bijles”

    Henrietta (13) en Rudy (14) zitten in het schuurtje achter Rudy’s huis.

    Henrietta: Dus... wat doen we hier?

    Rudy: Gewoon, een beetje chillen. Roken. Rotzooien.

    Henrietta: Roken? Je bent toch nog geen 16?

    Rudy: Boeiend. Als ik sigaretten wil, dan krijg ik ze. (haalt pakje uit zijn borstzak)

    Henrietta: En wat moet ik hier dan? Je kunt toch zonder mij ook wel roken?

    Rudy: Roken wel ja. Rotzooien niet.

    Henrietta: Rudy, hou op. Je zou me Frans bijles gaan geven vanmiddag.

    Rudy: Bien sûr, madame. Voulez-vous coucher avec moi? (steekt sigaret op)

    Henrietta: Doe niet zo flauw. Anders ga ik weer naar huis, hoor.

    Rudy: Nee, even serieus. Ben je nog maagd? Je wiskundeboek telt niet mee, dat je het even weet.

    Henrietta: Hhhh.

    Rudy: Oke, rustig maar. We kunnen simpel beginnen.

    Henrietta: Ik ben niet zó achterlijk. Ik ken het rijtje van être wel uit mijn hoofd, hoor.

    Rudy: (grijpt Henrietta’s middel) Oke, stap 1. Houd je hoofd scheef, om neusbotsingen te voorkomen.


    EDIT: Nee, het gaat niet eindigen met een verkrachting. (cat)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 20:16 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Niet heel origineel, maar wel grappig. (:
    En die grap van het wiskundeboek snap ik niet?

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 17:53 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pollux schreef:
    Niet heel origineel, maar wel grappig. (:
    En die grap van het wiskundeboek snap ik niet?


    Lol, het was de bedoeling dat Henrietta een braaf schoolmeisje werd, en Rudy een aso. Die grap van het wiskundeboek is in de zin van.. seks met je wiskundeboek x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Lol, het was de bedoeling dat Henrietta een braaf schoolmeisje werd, en Rudy een aso. Die grap van het wiskundeboek is in de zin van.. seks met je wiskundeboek x)

    Ah, oke.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Die grap met het wiskundeboek is .. vaag..

    Hm. Bijles met een jongen en een meisje, en ze doen stoute dingen.

    Ik herriner me dat er een tijdje een geleden een topic was over een boek op internet waarin eenzelfde scene voorkwam, hoop dat je niet ook die kant op gaat (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Om eerlijk te zijn vind ik dit best voorspelbaar.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 19:20 ]


    comfort in c h a o s

    Hahaha :3


    26 - 02 - '16

    Austen schreef:
    Om eerlijk te zijn vind ik dit best voorspelbaar.


    Trust me, het gaat niet eindigen met een verkrachting. (nerd)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Austen schreef:
    Om eerlijk te zijn vind ik dit best voorspelbaar.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Probeer de handelingen nauwkeurig te beschrijven, de situatie zo gedetailleerd mogelijk neer te zetten. Maak het wat minder voorspelbaar, probeer grapjes erbij te maken die gebaseerd zijn op hedendaagse omstandigheden. Dat spreekt heel erg aan bij publiek. Probeer ook een beetje tot de verbeelding te spreken van de mensen, iets erin laten gebeuren wat veel mensen zouden willen. Dat werkt meestal erg goed.


    Life is hard and then we die

    En de personages iets ouder..
    Dan kan je doen dat die gozer niet zomaar rookt, maar drugs gebruikt ofzo [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    En de personages iets ouder..
    Dan kan je doen dat die gozer niet zomaar rookt, maar drugs gebruikt ofzo [:
    Inderdaad, theater gaat vaak over 16/17-jarigen, in ieder geval over jongeren.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Inderdaad, theater gaat vaak over 16/17-jarigen, in ieder geval over jongeren.


    Daarom, als ik naar mezelf kijk spreken dingen over jongere kinderen mij minder aan dan bijvoorbeeld boeken over leeftijdsgenoten/iets oudere.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het een leuke scène :3


    You've cat to be kitten me right meow.

    lijkt me wel wat


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.