• Mijn late verjaardagsfeestje.
    Ik was 9 Oktober al jarig, maar gister hield ik pas mijn feestje. Ik moest het 7de uur nog een proefwerk herkansen (ik had eerst een 3 en nu een 5,8)en mijn vriendinnen moesten nog even een cadeautje kopen. En toen waren zij hun jas vergeten, dus ik ging naar de stad met; Laptop tas, schooltas, logeertas van een vriendin en 3 jassen. Toen gingen we naar het huis van 1 van die vriendinnen omdat ze haar spullen nog moest pakken en haar moeder zou haar en die andere vriendin naar mijn huis brengen(Ik ging gewoon fietsen) bij mij thuis gingen we eerst buiten gek dansen en toen even boodschappen doen. Toen gingen we zelf pizza maken, die was best goed gelukt nog. Toen kreeg ik mijn cadeau
    Het officiële boek van de Hongerspelen film.
    En dat is echt supervet, er staan hele mooie foto´s in en heel veel info over de film
    Om half 10 gingen we dan naar de film de Hongerspelen, ik vond sommige stukjes nogal tegenvallen, maar dat kan ook komen omdat ik het erg met het boek vergeleek en ik het een ontzettend goed boek vind.
    Het was half 1 eer we weer bij mij thuis waren en toen gingen we nog even lezen en toen slapen. En vanmorgen had mijn moeder broodjes voor ons gekocht, super lekker. Toen gingen we lezen en muziek luisteren en om een uur of twee hebben wij ze naar huis gebracht.
    En het was echt supergezellig. Gister gingen we ook nog naar buiten, in de nacht in de schommelbank filosoferen over de sterren.
    Meer het was echt supergezellig en super awesome!
    Doen jullie ook van die leuke dingen met vriendinnen
    En wat vonden jullie van de Hongerspelen film, ik vond sommige stukjes, zoals de grot en de dood van Rue, nogal tegenvallen en die hoorn des overvloeds was misvormd en Rue vond ik ook niet goed gekozen, maar Haymitch en Clove juist weer wel.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat klinkt inderdaad super gezellig ^^

    Ik vond Rue's dood wel heel mooi, en van mij hadden ze in die grot best wat meer mogen zoenen haha. :Y)
    De Hoorn des Overvevloeds vond ik ook misvormd, maar ja. Verder vond ik inderdaad alle personages goed gekozen!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben ook op 9 oktober jarig ^^
    Ik doe best vaak leuke dingen met vriendinnen, ook al is het maar even naar de stad ofzo =3. De Hongerspelen film heb ik nog niet gezien, maar ik wil er wel graag heen, ook met mn vriendin =).


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Dat boek bij de film lijkt me echt heel erg gaaf! Ik vond de hoorn ook nogal raar, ik had hem helemaal niet verwacht zo, eerder goud ofzo.


    Travel far enough, you'll meet yourself