• Ik had mijn geluid van mijn MP3 altijd op 4 en op een gegeven moment moest hij op 8, dus ik dacht dat ik doof werd ;p
    Nu heb ik nieuwe oortjes en kan hij gewoon weer op 4, dus het lag gelukkig aan mijn oortjes _O_

    Nu heb ik weer goed geluid uit mijn oortjes en ze zijn speciaal voor mensen met kleine oren, voor mensen zoals ik dus :'D

    Ja, op 4 van de 30, mijn muziek staat nooit superhard ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wow, welke zijn dat? Mijn oortjes zijn áltijd te groot.


    Your make-up is terrible

    Ik zet hem op de fiets meestal op 15, en thuis niet. Maar als ik hem thuis/stille omgeving op heb, zo op de tien.

    Maar dan heb je wel geluk gehad!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sob, als ik m'n ipod 's avonds op bed op z'n zachtst heb staan, vind ik 'm alsnog aan de harde kant ;o;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb mijn oortjes altijd op het állerhardst, maar volgens mij ben ik half doof haha ;3

    Als ik thuis ben staat hij iets aan de harde kant, maar verder luister ik soms in de les nog muziek daar staat die niet zo hard.

    Assassin schreef:
    Wow, welke zijn dat? Mijn oortjes zijn áltijd te groot.


    Van sennheiser, ze kostten maar 10 euri :3

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 18:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    404NOTFOUND schreef:
    Ik heb mijn oortjes altijd op het állerhardst, maar volgens mij ben ik half doof haha ;3


    comfort in c h a o s

    Hema oortjes masterrace.

    Meestal heb ik mijn volume tussen de 14 en 24 hier, soms op 30 (31 max.).

    Myungsoo schreef:
    Sob, als ik m'n ipod 's avonds op bed op z'n zachtst heb staan, vind ik 'm alsnog aan de harde kant ;o;

    404NOTFOUND schreef:
    Ik heb mijn oortjes altijd op het állerhardst, maar volgens mij ben ik half doof haha ;3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    4 van de 30, mijn muziek staat altijd tussen de 15 en de 20 van de 32. Maar rock kan ook niet zacht staan. Gelukkig heb ik oordopjes die je oren beschermen, anders was ik nu echt doof(nee ik ben niet doof, ik hoor hogere tonen dan de gemiddelde).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    404NOTFOUND schreef:
    Ik heb mijn oortjes altijd op het állerhardst, maar volgens mij ben ik half doof haha ;3


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Biologist schreef:
    Ik zet hem op de fiets meestal op 15, en thuis niet. Maar als ik hem thuis/stille omgeving op heb, zo op de tien.

    Maar dan heb je wel geluk gehad!


    26 - 02 - '16

    404NOTFOUND schreef:
    Ik heb mijn oortjes altijd op het állerhardst, maar volgens mij ben ik half doof haha ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb sinds een tijdje ook dé perfecte oortjes, waarbij ik 'm ook niet meer zo hard hoef te zetten om iets te kunnen horen :]


    Deep inside, I've never felt alive