• En voor hen die dat niet interesseert, raad ik aan dit topic weer te verlaten. (:

    Zoals sommige van jullie misschien al hebben gemerkt, ben ik de laatste tijd veel minder op Quizlet. Dit komt omdat mijn hoofd er op het moment niet zo naar staat.
    Sinds kort loop ik namelijk verplicht bij een psychologe (voor de mensen die zeiden dat ik naar een psychologe moest; voilà, u heeft nog twee wensen over). Ik word hier nogal geconfronteerd met veel dingen die ik goed verborgen had en waarvan ik dacht dat ik er allang overheen was. Niet dus. :'D Op dit moment werk ik echt heel hard aan mezelf en geloof me, dat is ontzettend zwaar. Pas nu ik middenin het traject zit, valt me dit pas op. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan met mijn eigenwijsheid, ik had veel eerder hulp moeten vragen!
    Ja, het is dus heel zwaar, maar ik kom er -hopelijk- sterker uit.

    Toch, omdat dit zo zwaar is, ben ik vrijwel de hele dag door vermoeid. Mijn humeur is ook niet meer zoals het was en hierdoor kan ik af en toe scherp uit de hoek komen. Mijn excuses hiervoor -stiekem spijt het me niet, omdat ik nu gewoon de waarheid zeg en het niet meer iedereen naar zijn zin wil maken, mwuhahah-. Just kidding, haha, wat een lol.
    Zoals je wel ziet, vind ik het nogal ongemakkelijk hierover te praten. Maar anders moet ik iedereen persoonlijk af en dat duurt me te lang.

    De conclusie die je hieruit kunt trekken, is dat het met mij op dit moment niet zo goed gaat en dat ik daarom echt even mezelf op #1 moet zetten. En, als je me kent, zou je weten dat dat voor mij niet zo makkelijk is als je zou denken. (':
    Daarom heb ik besloten geen columnist meer te zijn (een mod is op de hoogte, dus als Rutger online komt, zal hij me waarschijnlijk van de functie sodemieteren). Ik heb immers al een bericht gekregen dat ik te weinig schrijf. Dat klopt, ik wilde mezelf alleen niet "afmelden", omdat ik columnist zijn toch wel heel leuk vond. Ik vind het alleen niet zo eerlijk dat ik die plek in beslag neem, terwijl er veel anderen columnist zouden willen zijn. Voel me er sowieso best schuldig over, omdat er nu iemand onder jullie is, die eigenlijk columnist zou kunnen zijn, maar van wie ik de plek heb ingenomen. Sorry! D:

    Ook mijn excuses aan mijn lieve vriendinnetjes hier en mijn RPG-maatjes. Sorry dat ik zo'n lange tijd niets heb gepost en ik hoop dat ik zo snel mogelijk weer iets schrijf, maar ik kan op het moment eigenlijk niets beloven. D:

    Ik heb nu trouwens het gevoel dat ik geen logisch verhaal heb neer gezet hier, ach ja, ik heb mijn zegje gedaan.
    Ik vraag btw niet om medelijden, maar wel om begrip. (:


    everything, in time

    Ik snap het.
    Ik hoop dat je er uit komt en ik wens je veel sterkte en ik hoop dat alles (= iedereen die je steunt + de psychologe) toch helpt! (A)
    Ik weet serieus niets meer te zeggen, anders had ik zo een hele reactie volgeluld ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Wow, heel veel sterkte Marleen, ik hoop dat alles vlotjes verloopt enzo. Lijkt me allemaal erg moeilijk maar ik ga ongeveer hetzelfde tegemoet nu. Ik wens je héééél veel succes en ik weet wel zeker dat niemand je hier iets kwalijk neemt.


    Your make-up is terrible

    Heel veel sterkte (:


    26 - 02 - '16

    Merci alledrie!

    @Nikki; awh, dan wens ik jou ook heel veel sterkte!


    everything, in time

    Bond schreef:
    Ik snap het.
    Ik hoop dat je er uit komt en ik wens je veel sterkte en ik hoop dat alles (= iedereen die je steunt + de psychologe) toch helpt! (A)
    Ik weet serieus niets meer te zeggen, anders had ik zo een hele reactie volgeluld ;]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Veel sterkte. (: Ik begrijp het ook helemaal.

    Veel sterke meid (:
    En niemand zal jou hier iets verwijten.


    I am an idiot, I move.