• Yup, volgende week dinsdag ga ik met twee andere klasgenoten de cinnamon challenge doen.
    Ik wil het zo graag doen omdat ik weet dat het bijna niemand lukt om binnen de minuut alle kaneel van de lepel in te slikken.
    We gaan het uiteraard filmen en wie weet zet ik het zelfs wel hier op Q...maar dat weet ik nog niet zeker omdat ik redelijk plat praat (Antwerps) en dat jullie het misschien niet echt verstaan.

    Zijn er hier mensen die het al gedaan hebben?
    Zoja, kunnen jullie het gevoel beschrijven zodat ik weet wat me te wachten staat? :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.


    Dan denk ik hier aan.


    Today will be Girl's Day party with you~

    LoveyDovey schreef:

    Dan denk ik hier aan.

    Ja, ik heb dat filmpje ook al gezien:W
    Hilarisch gewoon..maar ze overdreef wel met de grote lepel


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Toevallig had ik daar vandaag wat over in een stuk krant gelezen x'D
    Maar nee, ik heb het zelf niet gedaan. Maar in ieder geval, als je het gaat doen, veel succes! ;O


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    de cinnamon challenge?
    Leg eens wat meer uit? (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik en Yoda hebben het gedaan, en allebei gehaald :Y)

    Het smaakt smerig, en het brand ongelofelijk in je mond. Rustig ademhalen als je die hap neemt, anders zuig je het allemaal je neus en longen in en ga je hoesten.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Ik en Yoda hebben het gedaan, en allebei gehaald :Y)

    Het smaakt smerig, en het brand ongelofelijk in je mond. Rustig ademhalen als je die hap neemt, anders zuig je het allemaal je neus en longen in en ga je hoesten.
    Nu wil ik het ook proberen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Flemish schreef:
    de cinnamon challenge?
    Leg eens wat meer uit? (:

    Wel...je neemt kaneel op een soeplepel en probeert het binnen de minuut in te slikken.
    Je mag niet drinken en ook geen drinken in je mond hebben op het moment dat je het probeert in te slikken.
    Haal je het niet binnen de minuut, spuug je het uit of drink je toch dan ben je verloren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vind het de grootste onzin ooit.
    Maar goed, als dat je blij maakt.. n_n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil ook proberen ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    MissSpagetti schreef:
    Toevallig had ik daar vandaag wat over in een stuk krant gelezen x'D
    Maar nee, ik heb het zelf niet gedaan. Maar in ieder geval, als je het gaat doen, veel succes! ;O

    Hoe zou dát toch komen :'D
    Maar succes met het proberen, mij niet gezien O.O


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik wil het opzich ook wel doen, haha. Mn broertje heeft het gedaan met cacaopoeder. Het faalde een klein beetje.


    Destroy what destroys you.

    LoveyDovey schreef:
    (...)Nu wil ik het ook proberen


    Doe maar, maar je bent nooit zo awesome als wij :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hahaha, good luck.


    The odds are néver in our favor.

    Ok... ik wist niet dat het zo vies was...


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik pas. Maar veel eh, plezier, denk ik :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen