• ik heb een serie: Destiny's writer [TH]
    en ik weet niet wat ermee te doen. hij wordt minder gedaan en ook al heb ik inspiratie ik kan me er niet toe zetten mijn serie te vervolgen. dus zou ik willen vragen wat ik er nu mee moet doen.
    stoppen?
    verder gaan?
    of alles verwijderen en hernieuw beginnen?
    ik zou het super vinden moesten jullie me helpen. (K)

    Nou,, Als je het zelf leuk vind om te maken,, dan moet je gewoon doorgaan,,\doe ik ook, hij ord mestal 7 x gmaakt, en standaart krijg ik 5 berigtjes,, dat is ookniet veel naturlijk! maar ik maak hem voor de mensjes die hem wel goed vinden, en hem wel maken! Maar, sgat. Ik ga hem dan ook wel maken,,


    Dunno ><

    tnx voort berichtje. maar ik denk dat ik gewoon alles eraf haal. en mijn teksten eens ga herlezen, fouten enzo verbeteren en ze er dan weer opzetten. want ja er zijn echt stukjes die ik dus niet goed genoeg vind. en nu kan ik even niet meer verder, omdat ik mezelf in de war breng. en het begin is nogal ja, weet niet. maar ik vindt dat ik het beter kan schrijven. dus zal ik dat ook proberen te doen. het was ook mijn eerste serie he. dus ja. straks haal ik alles eraf en begin ik overnieuw. (K)

    OKe,, is goed. Als die er opnieuw opstaat, wil je het dan laten weten,, want dan ga ik hem zekker maken ;)
    Xx


    Dunno ><

    okey, doe ik zeker. ik heb nu alles geinactiveerd en ga alles op één word document zetten. dan zal ik kijken wat ik kan veranderen en aanpassen en dan zal ik vandaag wel een deel maken. (K)

    Verplaatsing naar 'Quizzen promoten'. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "