• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio Dood
    - Chris Justin Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez Dood
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins
    - Devin Raffael Rodriquez

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en Wonderwatch offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:24 ]


    El Diablo.

    [ mijn topics]

    Devin

    Ik liep naar buiten zodra ik schoten hoorde, 'Waag het niet om naar buiten te gaan,' zei ik tegen Dakota en liep naar buiten, mijn kogelvrij vest kwam eindelijk van pass. Ik zag Dianna buiten en nog een chick, ze had rood haar, ik pakte mijn pistool en richtte op haar ik keek naar Dianna, Des zat in de auto en was hevig aan het bloeden, 'Stap in, we pakken haar nog een keer,' zei ik en stapte in de auto. De auto was gelukkig van kogelvrij materiaal gemaakt en ik voelde aan Des' pols. 'Dianna schiet op, anders haalt ze het niet,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dianna
    Ik haalde verband tevoorschijn en wikkelde het om haar wonden.
    "Het komt goed. Ze heeft een sterk hart," mompelde ik.
    Ik gooide er nog wat spul op dat ik niet herkende, maar ik ga de bitch die haar dit aangedaan heeft vermoorden.
    "Ik ga. Jij blijft bij haar, ze heeft jou nodig," zei ik.
    Ik pakte mijn mobiel en gooide hem naar Devin.
    "Bel Tyler" zei ik zonder uitleg.
    Ik bleef achter de auto staan, maar stond klaar om te schieten. Ik schoot op het roodharige wijf, maar hij was mis.

    Dakota
    Koppig pakte ik gewoon één van de jassen die Dianna altijd droeg als ze een gevecht had ofzo en ik wist dat er een pistool in de zak zat. No way dat ik hier zou blijven. Ik liep naar buiten en zag Dianna staan en rende naar haar toe, terwijl ik bukte, er is hier iets aan de hand.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Devin

    'Tyler waarom!?' riep ik boos. Dakota liep naar buiten, 'Als je er toch bent hier,' zei ik en gaf haar mijn sleutels, 'Ik rij met Destiny naar het ziekenhuis en neem deze ook, ik heb wel een extra,' zei ik en gooide een mes en mijn extra pistool naar haar toe. 'Dianna, ik kom als Des in het ziekenhuis is tot die tijd, haal niks in je hoofd,' iets wat nergens op sloeg maar oke. Ik reed met volle vaart weg met Des en belde Tyler op, 'Neem godverdomme op motherfucker,' zei ik toen boos.

    Destiny

    Alle stemmen vervaagde en ik hoorde schoten. Mijn zicht vervaagde terwijl ik nog wat wou zeggen maar voor ik het wist was alles zwart.

    Chick ik ben haar naam vergeten

    Dat kleine wicht schoot op me maar gelukkig ontweek ik het nog net. Ik schoot een paar keer op haar en op dat andere kind, Destiny gaat eraan, hoe dan ook.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik drukte net mijn sigaret uit toen mijn telefoon ging. Zuchtend nam ik op, 'Tyler'


    El Diablo.

    Devin

    Met plank gas reed ik naar het ziekenhuis, 'Van Dianna moest ik je bellen, weet niet waarom maar Destiny heeft net drie kogels in haar buik gekregen en ik rij met haar naar het ziekenhuis,' zei ik en hing op. Toen ik bij het ziekenhuis aankwam tilde ik haar op en rende met haar het ziekenhuis in. Meteen werd ze geholpen en werd ze naar de operatie kamer gebracht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dakota
    Het was mis, ze zou me nooit raken, al die jaren oefenen in ontwijken was toch nog ergens handig voor. Ik schoot toen op de rode chick en rende naar een bos struiken en zocht dekking daarachter.

    Dianna
    "Je komt hier niet mee weg," mompelde ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    Ik laat het even door me doordringen, en gelijk ren ik naar mijn auto. Ik rij met een rotvaart naar het ziekenhuis. Daar ga ik wantrouwig bij Devin staan, 'en wat nu?'


    El Diablo.

    Chick

    Ze rende naar het bos achter hun ik schiet een paar keer die kant op maar zie dat andere meisje ook nog, 'Als ik die kleine niet kan krijgen dan jij,' zei ik grijnzend en schoot haar richting op maar ze ontweek, 'Rotkind,' en schoot nog eens.

    Devin

    'Ze wordt geopereerd, haar hartslag was heel laag en ze heeft een hoop bloed verloren door de schoten, één van die schoten was erg dicht bij haar hart,' ratelde ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik knikte, en stak een sigaret op terwijl ik tegen de muur leunde.


    El Diablo.

    Dr. Shit

    Na de operatie staat het zweet al op mijn voorhoofd, het meisje is er slecht aan toe en ik loop naar buiten, 'Ehm, de mensen voor mevrouw Fernandes Rodriguez?' roep ik dan om.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik kon niks bedenken sorry. Ben inspiratie loos,]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Zuchtend loop ik voorruit, en blijf voor de dokter staan.


    El Diablo.

    Devin

    Ik kijk naar de dokter, 'Ja dat zijn wij,' zeg ik en zucht.

    Dr.

    'Destiny slaapt nog, de kogels hebben we weten eruit te halen maar de kans is mogelijk dat ze een paar dingen niet meer weet, dat kunnen namelijk ook dingen zijn die haar mentaal pijn hebben gedaan, of juist niet,' zeg ik. Ik kijk naar de beide, 'Jij bent vast haar broer,' zeg ik dan tegen de jongen met het bruine haar, 'En jij bent een vriend? Vriendje?' vraag ik dan aan de andere jongen. 'En ze is erg afgezwakt dus als ze wakker is probeer haar niet aan te vallen,' zeg ik en loop dan weer weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik knik, en loop zacht de kamer in. Destiny ligt op een bed, en ik kan alleen kijken.


    El Diablo.

    Destiny

    Ver hoor ik geluid, waar ben ik? Mijn lichaam voelt zwaar en ik kan mijn ogen niet bewegen.

    Devin

    Ik loop achter Tyler de kamer in, 'Waarom moest ik je eigenlijk bellen van Dianna?' vraag ik dan toch.


    The duty of youth, is to challenge corruption.