• Ik ben eigenlijk best wel benieuwd of merendeel van Quizlet van uitgaan houdt of niet.

    Dus als je best wel van uitgaan houdt (hoeft niet overdreven veel te zijn), dan doe je +1
    Als je er niet van houdt, dan doe je -1

    Aangezien ik er niet van houd, beginnen we met -1 :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    -16


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    -17


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Best grappig dat kinderen van 14 zeggen dat ze van uitgaan houden terwijl ze praktisch nergens binnenkomen.


    ars moriendi

    -16


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sarabi schreef:
    Best grappig dat kinderen van 14 zeggen dat ze van uitgaan houden terwijl ze praktisch nergens binnenkomen.

    Net niet. Het getal blijft in de min en ik heb zo het gevoel dat dat ook zo gaat blijven. Er zijn teveel Q'ers die niet van uitgaan houden. Ö

    -15


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    -16


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    -17


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    -16


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    -15


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Scandal schreef:
    (...)
    Net niet. Het getal blijft in de min en ik heb zo het gevoel dat dat ook zo gaat blijven. Er zijn teveel Q'ers die niet van uitgaan houden. Ö

    -15

    Er zijn teveel Q'ers die blijven reageren, waaronder ik trouwens :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    -14


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    -15


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    -16

    -17


    Deep inside, I've never felt alive

    -18


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."