• Yoda

Toestemming WvW wedstrijd

Hallo DuskShine,

hierbij heb je toestemming om je WvW wedstrijd te starten. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier.

groetjes, Yoda

Ik heb toestemming gekregen!!
    Dit is mijn eerste wedstrijd.
    Er kunnen 8-20 spelers meespelen.

Ik doe de standaard weerwolven wedstrijd, met wat extra personages, hier komen ze:
    De burgemeester:
    Dat ben ik.

Weerwolven:
    Die moeten als het nacht is mij een pb sturen. Meer informatie daarover komt in de story

Mensen:
    Kunnen ook via de story stemmen.

De heks:
    De heks heeft 2 drankjes: een levenselixer en een dodelijke drankje. Zij kan elke nacht kiezen of ze er wat mee wilt doen of nog niks. Met het elixer kan zij iemand tot leven wekken die is gedood door de weerwolven. En naar keuze kan zij ook iemand doden met de dodelijke drankje. Ze kan ze maar 1 keer gebruiken: `1 elixer en 1 dodelijke drankje.

De jager:
    Als de jager sterft, kan hij in zijn wanhoop 1 schot aflossen en iemand naar keuze vermoorden. Dit kan als hij s'morgens wordt ontdekt, maar ook als de burgers hem op de brandstapel gooien.

Cupido:
    Hij/zij kan al de eerste nacht de pijlen schieten op iemand(het maakt niet uit of het een persoon of een weerwolf is. Als die twee elkaar hebben gevonden moeten zij proberen om samen te overleven, maar als 1 van de twee sterft, sterft de ander uit liefdesverdriet.

Beschermengel:
    Zij kan ieder nacht een burger beschermen.

Slet:
    Brengt elke nacht bij iemand anders door, en is dus niet thuis als de weerwolven komen, maar als de weerwolven de slachtoffer kiezen waarbij zij er is, wordt ze ook gedood.

Als ik wat fout heb gedaan mogen mensen mij natuurlijk verbeteren.

De deelnemers mogen als de inschrijvingen zijn gesloten, nummers gaan trekken: de nummers 1-20 jullie mogen dan een reactie plaatsen in de topic.

Deelnemerslijst:
    Biologist
    Cogsworth
    Eurydice
    Rythmix
    klunicorn
    Appelstroop
    Flanagan
    Sarabi
    Sonatina
    MissSpagetti (Eloquentia
    Torchwood
    404NOTFOUND
    CrumbCake
    PeetaMallark District10
    ColouredWind
    xlufjoetoexx
    x Desire
    Newusername
    naamswijzigingen doorgeven aub.

http://www.quizlet.nl/stories/80620/weerwolven-van-wakkerdam-wedstrijd/

[ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 8:42 ]

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Ik weet mijn rol! Ik weet mijn rol! Ik ben een GRAPJE, dat verklap ik niet! :P

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Awesomeness. Dus we kunnen rollen toegestuurd krijgen en beginnen en yay?

Edit: Hmm.. Ik ben traag.
    Edit again: Hoor ik al een rol toegestuurd gekregen te hebben eigenlijk?

[ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:57 ]

Carry me away, I hope that you don't break.

Hehe, Eurydice, ik dacht precies hetzelfde ;]

Deep inside, I've never felt alive

Ik weet het niet. Ik had nummer zes, dus misschien komt het omdat ik vooraan in het cijferalfabet zit?

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Dan zou ik nu mijn rol moeten krijgen...
    *Kijkt bij haar bovenste blok met linken*
    Nope, niks binnen... (cat)

[ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 21:05 ]

Nee, met de nummers kiezen daarnet.

Ik had nummer vier.. ):

Oh. Misschien is het omdat ik awesome ben. MWAHAHAHA!

Grapje, ik ben niet helemaal wakker. Ik had nummer acht.
    Maar DuskShine is nu niet online. Dus het zal nog wel even duren.

Jep. Dat kan dat dat nog wel even gaat -Loooooooool, je bent nu nog niet wakker. Hahaha!
    Sorry, maar het klinkt grappig. Sorry!

Laten we het erop houden dat ik geheel door de war ben door de zomertijd :Y)

EDit: Oeh, DuskShine is weer online. Spannend spannend spannend.

[ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 21:21 ]

Ik heb mijn rol al en Manon, ik had nummer zeven gekozen, vandaar dat ik dat zei ;]

Ooooh, lol, ik heb het nu pas door. Haha.
    Eurydice, en, en, en, wat ben je?

Ik heb mijn rol nog niet x'D Maar ik ben dan ook nummer 11. Ik ben benieuwd ;D

You always have a choice in life, it's sometimes just

@ Manon: Niet zomaar iets zeggen als je iets niet weet hè? (cat)
    Nee, grapje, doe ik ook zo vaak ;]