• Ja ik mag dus fel gekleurde highlights in mijn haar doen. Maar nu twijfel ik nogal tussen blauw en paars. Wat vinden jullie? Andere kleuren zijn ook welkom. Zo zie ik eruit:



    Thank you ;3

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 11:24 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Americana schreef:
    (...)

    Mhm, dat vindt ik eerlijk gezegd niet zo mooi +dat gaat mijn school nooit goed vinden, een paar plukken vinden ze niet zo erg ;3 en ik stijl mijn haar altijd dus dan ziet dat er een beetje vreemd uit maar toch bedankt^^



    Pardon..? -facewall, cuz facepalm is too mainstream-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)


    Pardon..? -facewall, cuz facepalm is too mainstream-


    Ik doe een toerisme opleiding en dan moet je er altijd representatief uitzien D: en nu zei mijn moeder "Je mag heus wel je haren verven" maar je mag bijv. geen shorts of korte broeken aan en zulke dingen


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Americana schreef:
    (...)

    Ik doe een toerisme opleiding en dan moet je er altijd representatief uitzien D: en nu zei mijn moeder "Je mag heus wel je haren verven" maar je mag bijv. geen shorts of korte broeken aan en zulke dingen



    Ooowh, ik wilde al zeggen, het zou wel gek zijn als je niet mag beslissen hoe je eruit ziet, maar bij zoiets is het wel logisch natuurlijk.

    Hmm, weet je trouwens zeker dat je een gekke kleur in je haar wilt? Ik zou, als ik jou was, eerder gaan voor gewoon een andere haarkleur als je echt een keer wat anders wilt? En dan high lights ofzo? [: Gewoon kapper vragen wat ze denken dat je goed staat 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aristocat schreef:
    Die van Griphook vind ik wel heul erg vet :v) Al ben ik meer 'n voorstander van meer natuurlijke kleuren :'D


    everything, in time

    Blauw.


    No growth of the heart is ever a waste

    Americana schreef:
    (...)

    Mhm, dat vindt ik eerlijk gezegd niet zo mooi +dat gaat mijn school nooit goed vinden, een paar plukken vinden ze niet zo erg ;3 en ik stijl mijn haar altijd dus dan ziet dat er een beetje vreemd uit maar toch bedankt^^


    .. Waarom zouden ze dat niet goed vinden? O.o

    Americana schreef:
    (...)

    Ik doe een toerisme opleiding en dan moet je er altijd representatief uitzien D: en nu zei mijn moeder "Je mag heus wel je haren verven" maar je mag bijv. geen shorts of korte broeken aan en zulke dingen


    Met zo'n opleiding mag je helemaal geen blauwe/andere felle kleur plukken haar. Zo is het mij uitgelegd toen, ik wou dat eerst ook doen. Dat is niet echt representatief. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    .. Waarom zouden ze dat niet goed vinden? O.o


    Americana schreef:
    (...)

    Ik doe een toerisme opleiding en dan moet je er altijd representatief uitzien D: en nu zei mijn moeder "Je mag heus wel je haren verven" maar je mag bijv. geen shorts of korte broeken aan en zulke dingen



    Couldn't let it.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 16:43 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ik zou je haar niet stijlen eerder krullen naar buiten en dan tintje donkerder dip dye..?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaaa. Of zoiets;



    Gewoon een heel zacht pastelkleurtje in je haar, dan is het ook niet zo BOEM opvallend, weetje


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Flemish schreef:
    Ik vind jou haar mooi zonder die kleurdingen.
    Mhaah, anders zou ik blauw doen...


    Food.

    Griphook schreef:



    Zo! ;D


    The odds are néver in our favor.

    Blauw.
    Paars is zo hekserig en bah. En blauw is ook beter voor in de lente/zomer nu.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 17:43 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Neem clip-in extensions. Je zou nooit die plukken mogen nemen, vanwege jouw opleiding. Clip-ins zijn dan leuk voor in je vrije tijd + je kan dan nog van kleur en stijl veranderen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Stalingrad schreef:
    Blauw.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."