• Wat vinden jullie van deze trailer(s)? Jullie moeten de slechte kwaliteit even erbuiten laten, want ik heb het op 5 manieren geprobeerd te publiceren, maar het geeft enkel hetzelfde resultaat. Ik ga hem nu proberen te converteren naar mp4 en kijken of het dan beter wordt... Het gaat een beetje om tekst, beelden, verbeteringen enzo. Hij is wel heel anders geworden dan ik eigenlijk wilde en hij geeft vrij weinig weg over de verhaallijn, maarja. Thanks!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 23:13 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik snap de muziek niet bij de beelden, snap niet wat je er precies mee wilt zeggen.. Het lijken gewoon willekeurig bij elkaar gegooide beelden te zijn. En in mijm mening lopen de beelden niet bij de muziek, het matched gewoon niet bij elkaar in mijn ogen.. Niet dat ik trailers kan maken, maar alsnog x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik snap de muziek niet bij de beelden, snap niet wat je er precies mee wilt zeggen.. Het lijken gewoon willekeurig bij elkaar gegooide beelden te zijn. En in mijn mening lopen de beelden niet bij de muziek, het matched gewoon niet bij elkaar in mijn ogen.. Niet dat ik trailers kan maken, maar alsnog x]


    Okay, you can vote. Dit was de andere achtergrondmuziek en zometeen komt er nog eentje bij. Kijk maar bij de beginpost. De derde komt zo nog, maar het duurt eventjes om alles op elkaar aan te passen (:
    Edit: Derde was nog vreselijker dan deze twee, dus het blijft hierbij.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 23:10 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.