• [Name] heeft haar grootste droom zojuist werkelijkheid weten te maken. [Naam beroemdheid] ontmoeten. Hoewel, niet op zo’n plezierige manier. Eerder plakkerig, zou je kunnen zeggen…

    'Gatver. Kijk uit je doppen, freak,' schreeuw ik uit terwijl de plakkerige milkshake van mijn shirt zó op mijn broek druipt. Smaak? Bosbes, ik herken de kleur uit duizenden.
    'Sorry,' zegt hij met een glimlach op zijn gezicht die zich vormt tot een grijns als hij zijn ogen tegemoet keert.

    Ze kan echter geen afscheid van hem nemen en een vriendin sluit een weddenschap met haar. Ze zal bij [naam beroemheid] in de tourbus sluipen en zorgen dat ze lang genoeg ongezien blijft zodat ze kan blijven, voor een vrij lange tijd bij hem. Maar wat als zij plotseling spoorloos is?


    Nu vraag ik me dus af: wat is een goede soundtrack voor dit verhaal? Ik kan namelijk niet echt iets bedenken en jullie kunnen best wel wat verzinnen volgens mij, want jullie zijn smartiepantsjes.
    Tweede punt: Ik vroeg me af of ik voor dit verhaal een trailer zou gaan maken. Jullie hoeven dit niet te doen. Ik vraag me alleen af of het wat toe zou voegen én of jullie misschien beeldmateriaal zouden hebben.
    Thanks y'all!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Hmmm een soundtrack hierbij lijkt me nog aardig moeilijk om te kiezen. Als je personage echt een soort 'roadtrip' in die tourbus maakt zou ik zeggen: 'Highway to hell' van AC/DC, is misschien nogal rock muziek maar past zeker bij een bus die hard over de snelweg rijd(vooral als het zich in Amerika afspeelt). Ook zou je 'Sweet Home Alabama' van Lynyrd Skynyrd kunnen proberen, ook een soundtrack die echt het gevoel geeft dat je met hoge snelheid over de snelweg rijd. Wel moet ik je zeggen dat als rock of wat oudere muziek niks voor je is, je het waarschijnlijk beter niet kan doen...


    succes in ieder geval!


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.