• Zal ik dat doen, of niet?
    Momenteel heb ik Mac OS X 10.4.11, maar via school kan ik een update laten doen van mijn besturingssysteem. Namelijk naar Mac OS X 10.5.8.

    Maar ik twijfel nog. Want ik ben ontzettend gehecht aan dit systeem. Maar het klinkt zo aanlokkelijk, al die programma's die ik meer kan downloaden die nu niet werken omdat mijn besturingssysteem niet geschikt is daarvoor.. Van de andere kan heeft 10.5.8 ook allemaal dingen die ik onprettig vind.
    Ik weet het niet.
    Wat zouden jullie doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het ziet er beter uit, als ik heel eerlijk moet zijn. Maar ik heb daar verder geen ervaring mee...


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    Het ziet er beter uit, als ik heel eerlijk moet zijn. Maar ik heb daar verder geen ervaring mee...


    Ja, dat wel, maar het zal wennen zijn.
    En ik zal nooit meer de oude look terug krijgen. (no_chears)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je kunt je bestanden behouden en op een aparte schijf laten zetten, en op de andere de installatie doen.

    Je kunt volgens mij altijd terug?

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 15:51 ]

    Miyavizm schreef:
    Je kunt je bestanden behouden en op een aparte schijf laten zetten, en op de andere de installatie doen.

    Je kunt volgens mij altijd terug?


    Ja, een back-up maken is me zeker aangeraden.
    Maar of ik terug kan, weet ik niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt