• Naam: Sandra Evers
    Leeftijd: 14
    Woonplaats: Arnhem (GLD), Nederland
    Kort iets over mezelf: Ik ben dus Sandra, Sandra Evers en nee geen familie van Edwin Evers haha was dat maar zo. 14 jaar oud.. mmm wel jong haha ik doe nu VWO3. I adore 1D met alles wat ik ben. Ik ben compleet gek haha ben verslaafd aan mijn laptop.. Houdt heel veel van oude muziek like the beatles etc maar ook muziek van nu hoor.. like vintagewinkels en gekke brillen. Ik houd van mensen met aparte, eigen stijl. Mijn vriendinnen zijn me alles. Ik heb een haat aan mentoren.. zowiezo is school verpest haha. Er zijn geen redenen waarom ik op het vwo zit dus ik ben geen betweter want eigenlijk weet ik niks haha$: Verpeste humor heb ik haha maar ik lach wel overal om. Like tekenen en andere kunstige dingen. Ben een danseres. Ik vind smileys echt de lelijkste dingen die er zijn dus ik doe ze altijd gespiegeld.. Ik gebruik heel veel puntje puntje sorry! Ik heb altijd zin om verhalen te schrijven maar gwn geen tijd of inspi als ik eraan begin daarom zijn mijn verhalen op dit moment allen minder dan 0 hf's
    \
    Stand alones: Nog niet geschreven..
    Fanfictions: Haha ik schrijf er nu op dit moment 3 maar er komt er nog 1 bij en nog een andere maar ik weet niet of dat een fanfic of een onbekende personen verhaal wordt..
    Lopend verhaal:
    Let's play a dirty game, Mr. Malik
    Breathe if you are horny.. '' i'm fucking mr. malik '' - Zayn Malik. [16+]
    the clock is counting down, so lets turn it back up. niall james horan

    WIEHIE, nog vragen just ask(:


    Shit happens but pee happens a lot more.