• Morgen is weer de kangaroewedstrijd, een of ander wiskunde geval.
    En ik heb me samen met een vriendin opgegeven voor de lol
    We hebben er 2 lesuren voor, het 5de en het 6de. Alleen ben ik door roosterwijzingen normaal al het 5de uit, nouja ik denk niet dat ik er zo vreselijk lang mee bezig ben
    Wie doet er nog meer mee?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Een jongen uit mijn klas :')


    Full of envy behind that anonymous mask

    Haha ik niet :P Ik ben daar niet goed in.

    Maar veel succes!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    O dat, bij ons op school moet iedereen van wiskunde B dat verplicht doen, ik heb A dus ik ben blij :') Volgens mijn vriendin (die B heeft) zijn die opgaven echt heel moeilijk.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Jesus ik dacht al welke rare themawedstrijd is dit.
    Neen, ik ken het zelfs niet eens.

    Ik heb het vorig jaar tot de tweede ronde geschopt maar dit jaar was ik ziek dus kon ik niet meedoen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 16:48 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Usui schreef:
    O dat, bij ons op school moet iedereen van wiskunde B dat verplicht doen, ik heb A dus ik ben blij :') Volgens mijn vriendin (die B heeft) zijn die opgaven echt heel moeilijk.

    Dan bedoeld zij denk ik de wiskunde olympiade, daar deed ik ook aan mee en dat was echt wel moeilijk
    Kangaroe is niet zo moeilijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik deed vorig jaar mee en toen werd ik 2de , maar dit jaar had ik geen zin :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tributes schreef:
    (...)
    Dan bedoeld zij denk ik de wiskunde olympiade, daar deed ik ook aan mee en dat was echt wel moeilijk
    Kangaroe is niet zo moeilijk

    Nee, het was wel kangaroe. Want ik herinner me nog dat ik dat in haar agenda zag staan en dat ik dat zo'n rare naam vond voor een wiskunde toets :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dat is toch voor het tweede en het derde? Of het is iets anders...
    Nu ja, ik heb daar twee jaar geleden aan meegedaan. Iedereen moest van school.
    Toen won ik zo'n twee ringeltjes die aan elkaar zaten met 3 touwen en die touwen zaten in een knobbel. Je moest ze ontwarren.
    Na twee jaar is het mij nog altijd niet gelukt. (nerd)

    Mocht ik nu willen meedoen aan een wiskundewedstrijd, zou het de wiskundeolympiade zijn, maar ik heb geen zin. Ik presteer minder onder die tijdsdruk.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Tributes schreef:
    (...)
    Dan bedoeld zij denk ik de wiskunde olympiade, daar deed ik ook aan mee en dat was echt wel moeilijk
    Kangaroe is niet zo moeilijk


    bij ons is Kangaroe en wiskunde olympiade hetzelfde?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Usui schreef:
    O dat, bij ons op school moet iedereen van wiskunde B dat verplicht doen, ik heb A dus ik ben blij :') Volgens mijn vriendin (die B heeft) zijn die opgaven echt heel moeilijk.

    Wat? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE *kijkt dramatisch*
    Voor de uitleg; we zitten op dezelfde school met haast hetzelfde profiel, dus...

    Nou, je ziet het dus... Ik zit nu in de vierde dus ik hoef het niet :]
    Maar volgend jaar wel :[


    Deep inside, I've never felt alive

    Wij moesten verplicht aan de voorrondes meedoen. Ik had overal B ingevuld en had alsnog 20 punten. Go me :Y).


    i put the fun in funeral

    Heb er lang geleden ook eens voor de gein aan meegedaan. Ging volgens mij nog best aardig, maar echt hoog ben ik niet geëindigd. :'D


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Vorig jaar deed ik mee (: Ik was alleen de nacht ervoor naar een concert geweest waardoor ik pas na 1 uur op bed lag ;'D Dus naja..


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Vorig jaar had ik wiskunde olympiade. Volgens mij heb ik weinig tot niets gedaan, ik snapte er geen reet van. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"