• Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 23:33 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wat een stomme idiote schijt irritante poepouders. (cat)
    Ik dan dacht ik dat ík het niet getroffen had met mijn ouders.
    Ik zou me in jouw leven echt niet staande kunnen houden D:
    Wait... stel je voor dat je ouders dit ook nog lezen o.o

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 19:33 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    En dan vond ik dat mijn ouders overal mee mee willen kijken...
    Holy FFFFUUUUU
    Succes ermee serieus =S
    Uhmmm laten we maar hopen dat ze dit dan niet lezen

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 19:36 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik vertel mijn moeder (bijna) alles (cat).


    -

    Mijn ouders weten nieteens dat ik op Q zit omdat ik anders minstens een jaar niet meer achter de compu mag ik doe nu "huiswerk" c:
    Ik houd gewoon alles geheim, heel vermoeiend maar makkelijker dan al die preken. ik vind het trouwens wel belachelijk dat je zoveel moet doen in het huishouden, owkee ik ben dan miss wel heel lui aangezien ik alleen maar de tafel dek, af en toe afruim, af en toe help met afwassen, af en toe het konijn doe, af en toe mn zusje haal en soms help met de was... maar toch ik vind het wel veel
    Maar ach het zijn ouders die bestaan om je te controleren, commanderen en vooral om heeeel bezorgd te zijn =S
    Veel succes met de jouwe c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Genius schreef:
    Ik vertel mijn moeder (bijna) alles (cat).


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 23:32 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik haat het ook altijd als mijn ouders mee kijken! echt zo irritand! ik heb niet te verbergen maar alsnog...


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 23:31 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat is best vervelend ja. Snap wel dat ze 't goed bedoelen, maar ik zou me behoorlijk op de kast gejaagd voelen.
    /Internet met inprivate modus, trololo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn ouders weten ook niets van quizlet. Maar m'n moeder heeft me wel gedwongen om haar als vriend te accepteren op fb, anders zou ze het internet uitzetten. Dus nu zit ze IEDEREEN te controleren die ook maar iets op m'n prikbord durft te posten. En ja, wat mijn vriendje betreft is het mijn vader die zich constant druk maakt. Mijn moeder wilt altijd alle details weten, ieuw.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Oh my god zulke ouders lijken me echt heel erg vermoeiend ;$
    Echt heel erg succes ermee ;S

    Tja, mijn ouders.. Mijn pa is alleen maar met zn muziek bezig en mn ma komt elke avond chagrijnig aan tafel zitten, omdat ze nog zoveel aan haar studie moet doen en dan verpest ze de hele sfeer ;S
    En af en toe stoort ze me als ik bezig ben. Maar, ze laten me heel erg vrij op de computer en bemoeien zich er nooit mee of ik mijn hw maak, dat vinden ze mijn eigen probleem.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 23:30 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Damn, door dit soort verhalen ga ik me echt schuldig voelen


    Cookies!

    wat een vervelende ouders zeg
    gelukkig lezen mn ouders mijn mail nooit, mn moeder weet geloof ik nog maar net hoe een computer aangaat x'D en mijn vader werkt de hele dag
    en ik bewaak mijn pc met mijn leven als ik thuis ben, dus die kans krijgen ze niet
    maar ze bemoeien zich nauwelijks met wat ik op mn pc doe

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 20:43 ]

    Gelukkig zijn mijn ouders niet zo, ik zou daar ook echt niet tegen kunnen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the