• Nou we kregen liedjes te horen en dan moesten we opschrijven van mineur of majeur. Komt die leraar aan met K3, ChipZ. x'D En ook met het liedje I'm Blue & I'm A Barbie Girl. Omfg =] Ikke gezellig meezingen (Altijd leuk met melige liedjes) En van Guus Meeuwis een liedje.. Ikke helemaal verkeerd meezingen want ik zei gewoon Geef Mij Nu je Jas =D
    Maar die leraar van ons is leuk, maar lijkt wel of hij veel drinkt o.o Zijn ogen zijn rood en hij heeft altijd van zo'n grote wallen x'd Maarja hij is leuk =]


    I live for the applause, you will die for it.

    die leraar van ons is gay. x'D
    dat is echt heel grappig hij praat zo weird. x'D
    en toen moesten we operaaaa zingen. (hoera)


    AAP

    die leraar van ons is gay. x'D
    dat is echt heel grappig hij praat zo weird. x'D
    en toen moesten we operaaaa zingen. (hoera)
    Ik vind gay's echt zo leuk =D


    I live for the applause, you will die for it.

    Whoot x'D
    K3 x'D
    Nouja, mijn leraar is gek :P Maar wij hebben ene hele drukke klas [/27 leerlingen] En dan is hij de eerste 10 minuten grappig, daarna 20 minuten op het randje van chagrijnig, en de rest van de les is hij chaggie op de drukke kinderen. Maar ik ben echt rustig onder muziek x'D En ik krijg gitaar les van hem x33


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...) Ik vind gay's echt zo leuk =D

    ik ook die zijn grappig. x'D


    AAP

    het allereerste liedje dat wij op de piano moesten was in the end van LP!!! yeaahhhh I Lúf Music !! xD

    muziek is het leukste vak! wij leren piano, gitaar n drum spelen! [en notenlezen + al die shit die er bij hoort maar dat weet ik al ;)]

    ik speel zelf namely klarinet >.<


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Wij kunnen alles flikken tijdens muziek. Die vent kan onze klas niet aan enzo. (:

    Gisteren gingen we elkaar (en hem) met pepernoten bekogelen enzo. Best lullig, maar ook erg lollig. Die vent stuurde ons er niet eens uit. 'Ophouden!' meer niet. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    In onze boek van muziek sta de eerste drie regels uit het liedje: wake me up when september ends van Green day(H)
    Maar wss doen we er niks mee-.-

    het allereerste liedje dat wij op de piano moesten was in the end van LP!!! yeaahhhh I Lúf Music !! xD

    muziek is het leukste vak! wij leren piano, gitaar n drum spelen! [en notenlezen + al die shit die er bij hoort maar dat weet ik al ;)]

    ik speel zelf namely klarinet >.<

    STOER. LP =D


    I live for the applause, you will die for it.

    Wij kunnen alles flikken tijdens muziek. Die vent kan onze klas niet aan enzo. (:

    Gisteren gingen we elkaar (en hem) met pepernoten bekogelen enzo. Best lullig, maar ook erg lollig. Die vent stuurde ons er niet eens uit. 'Ophouden!' meer niet. (:
    Zonde van de pepernoten';'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Wij hebben niet eens muziek -.-'

    Wij hadden twee jaar lang een stom slijmwijf voor muziek. Haat d'r. Ene keer zeikt ze je verot, volgende les slijmt ze de tering onder.
    Maar ik heb nu geen muziek meer=D=D=D


    Sweet dreams will come true.

    (...) Zonde van de pepernoten';'D


    Ach, we hadden een 500 gram zak. En ze waren niet van mij dus mij maakt ut niet echt veel uit. XD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik ben egt fucking slecht in muziek >,<
    we moesten ook een keer van die muziek horen en ook oerend hart!! [geenideeofjulliediekennen] But bijna iedereen mezingen dat is egt een typisch gronings liedje vin ik en iedereen hier móét die gwn kenne (A)


    when words fail, music speaks.

    bij ons is muziek echt saai, ik moet altijd superveel moeite doen om niet in slaap te vallen. laat die ons tapdans enzo kijken, dat gaat een paar minuten, maar niet als dat een kwartier is.
    maar dit jaar hebben we synthesizers, dus dat is wel leuk :)

    Wij hebben zo'n digitaal schoolbord. [/groep 8 ^^'] En we volgen een lijstje voor youtube en de tv.
    Ik hou die lijstjes bij. ^^'
    Dus de leerlingenlijst en wie er aan de beurt is mag een liedje op youtube.
    We hebben sindskort ook tv op dat digitale schoolbord. Vanochtend nog 'Cookie Jar' gekeken. x]


    -