• Jawel, ik heb weer wat en ja ik moet het even met jullie delen. Kijk net zoals vele andere pubers heb ik wel eens last van pukkels maar nu heb ik er precies op mijn neus. En dan niet gewoon boven op mijn neus, nee aan de voorkant op mijn neusvleugel en iedere keer als ik jeuk aan mijn neus heb kom ik er langs, dan herinner ik me weer dat een pukkel best pijn kan doen.

    Dus hebben jullie ook wel eens pukkel op een rare plek gehad?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Physics is awesome

    Ja natuurlijk wel. Je bent heus niet de enige :')


    -

    Er zijn mensen die pukkels krijgen op de binnenkant van hun dijen, of achter hun oren, of midden tussen hun wenkbrauwen. Of op hun kont.


    Gewoon even googelen en je komt op het bovenstaande :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    momenteel heb ik een op het vel rond me oog

    zo dat bolletje juist aan onder je oog, dus dan vind ik dat een neus nog goed meevalt

    Ik heb er een in m'n oor, dat doet ook gruwelijk veel pijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hm nee bij mij valt het altijd best wel mee. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    everx schreef:
    momenteel heb ik een op het vel rond me oog

    zo dat bolletje juist aan onder je oog, dus dan vind ik dat een neus nog goed meevalt


    Daar heb ik volgens mij wel eens een mee-eter gehad en toen heb ik geprobeerd om hem uit te knijpen. Toen voelde ik een beetje geloof ik wat jij voelt, tranen sprongen me in de ogen.


    Physics is awesome

    Genius schreef:
    Ja natuurlijk wel. Je bent heus niet de enige :')


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    begin er alsjeblieft niet over haha
    volgensmij had ik zelfs puistjes op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had

    Voor mij is dat geen rare plek xd.. Daar komen ze bij mij altijd XD of onder tegen me neus aan..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Accidental schreef:
    Er zijn mensen die pukkels krijgen op de binnenkant van hun dijen, of achter hun oren, of midden tussen hun wenkbrauwen. Of op hun kont.


    Gewoon even googelen en je komt op het bovenstaande :Y)


    Nu heb ik er zelf (bijna) nooit last van, but indeed, het kan vele malen erger(;


    I'll lick the poison from right off your kiss

    SchoenVeter schreef:
    begin er alsjeblieft niet over haha
    volgensmij had ik zelfs puistjes op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had


    Dat laatste snap ik niet helemaal maar inderdaad bij mij is het soms echt zo van, dan heb ik er heel veel en dan ineens heel weinig


    Physics is awesome

    Genius schreef:
    Ja natuurlijk wel. Je bent heus niet de enige :')


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Oh, ik had er paar maandjes geleden één op me helix of of zo.. Dus dat bultje en daar de helix doorheen. Dat doet pas zeer o-O Kruizing tussen pukkel en ontsteking


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als ik ze heb gaan ze vaak tussen m'n wenkbrauwen zitten. .___. Alsof ze standaard zeggen 'kom laten we Lisa eens gaan pesten en ons verschuilen in haar wenkbrauwen'. u_u


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik heb wel eens het geluk dat ik precies een pukkel heb tussen mijn wenkbrauwen, naast mijn neus of op het randje van mijn lip. Vooral die eerste plaats is echt verschrikkelijk. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.