Naam: Sterre
Leeftijd: 14
Ervaring: Ik schrijf al ruim een jaar, ik heb ook al diverse kergen samen geschreven, momenteel schrijf ik met SkyLove een verhaal
Maximale aantal abbo's: 160 ofzo
Onderwerp: Ik schrijf over bijna alles
xPattinson moet mij kiezen omdat: Ik heel goed kan schrijven, nee sorry eigendunk. Ik vind het leuk om samen te schrijven en ik heb altijd 10 miljoen ideeën en inspiratie. Ook stop ik er niet snel mee, ik ga met samen schrijven het liefst lang door
Stukje van mijn schrijfstijl dat ik ter plekke verzin.
Voor een ogenblik sluit ik mijn ogen in de hoop dat alles anders zal zijn als ik ze weer open doe. Maar als ik ze weer opendoe zie ik nog precies hetzelfde. Het is nog steeds precies dezelfde regenachtige, treurige dag. Ik sta nog steeds voor de vers gedolven graven van mijn ouders en zusjes. Ik buk en pak mijn viool uit zijn koffer. Of eigenlijk de viool van mijn vader, hij was een beroemd violist voor hij dat ongeluk kreeg dat hem, mijn moeder en mijn zusjes fataal werd. Ik doe mijn ogen weer dicht en begin te spelen, Mahler zijn favoriete componist. En terwijl ik daar zo heb ik het gevoel dat ze er nog zijn. Dat mijn vader ieder moment kan gaan aplaudiseren, dat mijn moeder staat de trappelen om mij een dikke knuffel te geven en dat mijn zusjes bedelen om aandacht. Maar als ik mijn ogen open doe weet ik weer dat het maar mijn gedachten waren. Ze zullen nooit meer terugkomen.
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one