• Hai guys<3,

    Ik heb besloten om samen met DracoWeasley verder te gaan schrijven,
    Alle andere bedankt, ik zal jullie rollen in gedachten houden als ik nog iemand nodig heb en ik hoop dat jullie mijn story gaan lezen.. In ieder geval heeeeeel erg bedankt voor alle goede inzendingen :D

    Liefsss



    (Ik ben al bezig met de story en ik zou graag willen dat je zelf nog een personage verzint Jongen of meisje het maakt niet uit, doe dit aan de hand van dit lijstje; (graag wil ik een foto van het personage dat jij in gedachten hebt!)

    Naam:
    Bloed status:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Afdeling:
    Karakter:
    Toverstok:
    Patronus:
    Huisdier:
    Zwerkbal:
    Hobby's:
    Houd van:
    Heeft een hekel aan:
    Extra:

          Het verhaal speelt zich af in het laatste jaar van Hogwarts en Paige Longerston is het hoofdpersonage: Through the eye of a Slytherin. -Hogwarts.
          Paige heeft de opdracht gekregen van de Lord om een voorwerp te vinden dat hij jaren geleden op Hogwarts heeft verstopt. Maar ze heeft geen idee welk voorwerp het is. Een paar jaar geleden heeft ze een romance beleeft met Malfoy, tot op heden ontkend ze dat ze verliefd op hem is. Maar hij is zeker weten op haar!
          Voel jij je geroepen om hier op te reageren dan zeg ik zeker doen! Dan is mijn vraag; Waarom wil je dat ik jou kies?
          Ik hoop dat ik jullie zo voldoende info heb gegeven, ben je toch benieuwd naar nog meer informatie dan kun je me zeker pb'en en gb'en.)

    thanks :D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 15:57 ]

    even invullen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Shadow Lockwood

    Bloed status: Volboed

    Uiterlijk: Shadow is een prachtige meid. Haar diepbruine ogen brengt veel jongensharten op hol. Haar lange bruine haar sluit prachtig aan bij haar ogen. Door de goden gegeven heeft zij een prachtig lijf gekregen. Ze is slank. Kortom, deze Shadow is een meid met een mysterieus uiterlijk.

    Familie: Shadow heeft een vader die een belangrijke functie heeft op het ministry of magic departments. Haar moeder was echter een sterke, zelfstandige vrouw, die enkele jaren geleden overleden is. Zij is vermoord bij een gevecht met de tegenstanders van Voldemort. Haar vader is hierdoor zeer getraumatiseerd geraakt en daardoor een erg harde man geworden. Hij is hierdoor ook een trouwe aanhanger van Voldemort. Shadow heeft ook nog een klein broertje, die net in het eerste jaar van Hogwarts zit. Hij is ingedeeld in de afdeling Slytherin, net zoals elk ander in de Lockwood familie.


    Afdeling: Slytherin. (Alle leden in haar familie)

    Karakter: Shadow is een zelfstandige meid, die al veel mee heeft gemaakt in haar verleden. Ze is echter heel knap, maar daar maakt ze geen gebruik van. Haar uiterlijk kan haar niet zo veel schelen. Als vriendin gaat ze voor je door het vuur. Ze zal voor je opkomen als je in de problemen komt, en daarbij komt haar kennis van de Zwarte kunsten erg goed van pas.

    Toverstok: Haar toverstok is van een donker stuk hout gemaakt en er zit eenhoorsharen in en het bloed uit het hart van een draak.

    Patronus: Haar Patronus heeft de vorm van een wolf.

    Huisdier: Shadow beschikt over haar favoriete dier, een ravenzwarte uil, genaamd Sidonis.

    Zwerkbal: Ze is redelijk goed in Zwerkbal, maar ze heeft er in al die jaren dat ze op Hogwarts zit nooit aangedacht om in het officiele team van Slytherin te spelen.

    Hobby's: Shadow houdt veel van boeken lezen, dat maakt haar hierdoor ook een slimme vrouw.
    Houd van: haar familie en al haar vrienden. Een perfecte date met de jongen van haar dromen kan ook geen kwaad.
    Heeft een hekel aan: Mudbloods zoals Hermione Granger. Ook houdt ze niet van kikkers en slangen.

    Extra:
    Foto



    xxx me
    Ik heb al een tijd geen verhalen geschreven maar sta er klaar voor om weer te beginnen :P Ik hoop dat we samen kunnen werken ;)
    Had het veel uitgebreider willen doen, maar moet hw maken :S

    @DracoWeasley Yes please :)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 14:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Felicity Greene
    Bloed Status: Volbloed
    Uiterlijk:


    Familie: Iedereen in haar familie is een volbloed. Ze hebben allemaal een hekel aan modderbloedjes. Felicity heeft daar een andere mening over. In haar ogen kunnen modderbloedjes even veel als een halfbloed of volbloed, maar door de vooroordelen van haar familie zegt ze er niets van.
    Afdeling: Slytherin
    Karakter: Ze is een tegenpool van haarzelf. Ze is lief en behulpzaam, maar ook arrogant en egoïstisch. Ze heeft ook een wisselvallig humeur. Trots is ze zeker, dat ze in Slytherin zit wakkert die trots alleen nog meer aan. Ze is populair, maar heeft niet zo veel echt vrienden. Bij haar is het simpel; of je mag haar, of je haat haar. Ze heeft ook nog een goed stel hersens en is alles behalve naïef. Ze is altijd op haar hoede en vertrouwd bijna niemand. Bij de mensen waarmee ze een intiemere band heeft is ze totaal anders dan de mensen zich voorstellen. Gevoelens voor iemand krijgen vind ze maar een verspilling, maar tegen haar zin in begint ze dichter toe te groeien naar iemand van waar ze het nooit van zou hebben verwacht. Niemand anders dan de arrogante Draco Malfoy, diegene die ze al zes jaar lang niet kan uitstaan.
    Toverstok: Bessenstruik en drakenbloed.
    Huisdier: Ze heeft klein, grijs uiltje, Diamond.
    Zwerkbal: Ze is de aanvoerder.
    Hobby's: Duelleren, zwerkbal, Malfoy irriteren, slapen, met Diamond spelen.
    Houd van: Geheimen.
    Heeft een hekel aan: Malfoy.
    Extra: Ze is diep vanbinnen heel onzeker en klamp zich altijd te hard aan iets vast.

    Why should you pick me: Het is jouw keus hé. Maar vooral omdat ik redelijk veel over Hp weet, en sta te springen om er nog een verhaal over te kunnen schrijven. Het lijkt me ook leuk om's met iemand samen een verhaal te schrijven. Ik heb al redelijk veel ervaring met schrijven, je kunt altijd een stukje uit een verhaal lezen om te kijken of mijn schrijfstijl je bevalt. Kun je nog iets laten weten?x


    I liek yuri and stuff.

    Ik maak er nog (wel) één (:.


    Btw, mag je zelf de afdeling kiezen of heb je het liefst Slytherin? :').

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 14:31 ]


    May the odds be ever in your favor!

    Je mag zelf de afdeling kiezen. ;) Geld voor iedereen, waar je voorkeur naar uit gaat :)

    Ik pas hem nog even iets aan ben als ikmklaar met huiswerk

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 14:41 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sorry voor zoveel vragen. Mag je ook foto's van een beroemdheid als personage/familieleden?


    May the odds be ever in your favor!

    Het maakt me niet uit, maak er maar een feestje van :)

    ik vul hem even opnieuw in nu wel compleet


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ben nu bij toverstok. Zeg, PureDamage, beloof je dat je heel het paspoort gaat lezen? Want het is echt heeeeeeel veel :P.


    May the odds be ever in your favor!

    Naam: Aileen Megan Star
    Bloed status: Volbloed
    Uiterlijk:


    Door haar haar dacht iedereen dat ze familie was van de Weasleys maar de verrassing was groot toen ze hoorde dat ze een soort familie was van een van de leraren
    Haar grijze ogen lijken veel op die van Draco
    Familie: Beide ouders zijn gedwongen dooddoenders en zitten in Azkaban dus ze kent ze niet goed. Ze is opgevoed door niemand minder dan Severus Snape een goede vriend van haar ouders. Als hij naar de Lord moet is ze altijd bij de Weasleys met tegenzin want Molly kende Rose ( haar moeder) heel goed en was haar beste vriendin.
    Afdeling: Slytherin
    Karakter: Ze is een mix tussen slytherin en gryffindor. Ze is arrogant, onafhankelijk, sterk en onvoorspelbaar maar ook lief, vriendelijk en een trouwe vriendin. Ondanks ze in Slytherin zit kan ze het goed vinden met de Gryffindors. Mensen vragen zich alijd af om ze wel goed geplaatst. Laten we het houden op 49% gryffindor en 51% Slytherin
    Toverstok: 29 cm, redelijk buigzaam met een kern van drakenbloed
    Patronus: Otter
    Huisdier: Slang met de naam Setan
    Zwerkbal: drijver
    Hobby's: Zwerkbal en schilderen, duelleren en regels overtreden
    Houd van: Setan en haar vrienden
    Heeft een hekel aan: Mensen die denken dat ze alles weten en gelijk hun mening klaar hebben.
    Extra: Later in het verhaal herken je haar bijna niet meer,ze heeft nog een heel groot geheim en de Lord weet niet dat Snape haar opvoed


    Ik hoop dat we dat we samen kunnen/zullen werken
    en zo niet ik lees je verhaal al en zal het blijven lezen ook

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 15:41 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Mary Grassdore.
    Bloed status: Volbloed.
    Uiterlijk:


          Mary heeft lange, bruine krullen en een mooie, getinte huidskleur. Ze heeft zachte, chocoladebruine ogen. Bij de getinte huidskleur heeft ze soms blozende wangen, maar die zie je meestal nooit. Ze heeft een hele lieve glimlach, heel schattig. Als ze glimlacht zie je kuiltjes in haar wangen. Haar haren hebben trouwens een bronzen tint erdoorheen. Ze heeft geen hekel aan het uniform, maar als ze de kans heeft om haar stijlvolle kleren aan te doen, doet ze dat ook. Ze denken altijd dat ze ijdel is, maar dat is ze niet.
    Victoria Justice.
    Familie: Mary is een wees sinds toen ze zeven jaar was. Haar vader, James, is omgekomen bij een ongeluk op de bezem. Hij had een verschrikkelijk lange reis afgelegd en bij de laatste meters stortte hij neer van uitputting. Dit overleefde hij niet. Haar moeder, Faith, is omgekomen door schrik. Dit was al zo toen Mary vier jaar was. Faith kon vaak verschrikkelijk veel hallucineren. Hierdoor zag ze de ergste dingen. Ze beweerde toen ook dat ze geesten kon zien, maar niemand geloofde haar. Een klopgeest liet haar zo schrikken dat ze van schrik dood ging. Maar daarna geloofde iedereen haar nog steeds niet. Mary heeft ook een zus, Meggie, zij is al afgestudeerd aan Hogwarts.
          Ze trekt als een jaar Hogwarts afgelopen is in bij haar suikerzoete tante Miranda en bij haar oom Chad. Ze kan heel goed omgaan met haar nicht en neef, Lilly en Drake. Drake is drie jaar ouder dan Lilly, en ook drie jaar ouder dan Mary. Miranda, Chad, Lilly en Drake weten van haar toverkracht en zullen dat altijd geheim houden. Mary vertrouwt ze daarin ook.
    Johnny Depp, Amanda Seyfried, Avril Lavigne, Miranda Cosgrove, Jerry Trainor, Jeanette McCurdy, Drake Bell.
    Afdeling: Ravenclaw. De Sorteerhoed twijfelde om haar bij Hufflepuff te zetten, omdat ze trouw is, maar hij twijfelde ook aan Gryffindor, aangezien ze ook dapper en moeder is. Ze zou tenminste niet in Slytherin passen, omdat ze niet zo is van dat sluwe gedoe. De Sorteerhoed koos ertussenin, Ravenclaw dus.
    Karakter: Mary is heel aardig, tegen iedereen. Tenminste, dat probeert ze. Ze is betrouwbaar, en heeft alle geheimen die ze ooit heeft gehoord in haar hoofd, en dat blijft ook zo. Ze kan heel erg goed leren, is slim, intelligent en behulpzaam. Haar beste vriendin is Luna Lovegood, ze begrijpen elkaar heel veel. Mary ziet zelf ook Terzielers omdat ze haar moeder heeft zien sterven, alleen gelooft ze het nog steeds niet, van al die geesten. Mary probeert ook altijd met Luna de Nurgels weg te jagen. Ze is ook enorm wijs, en ook best wel rustig. Ze is ook soms druk, maar een echte grapjas is het wel.
    Toverstok: Vierendertig centimeter lang, het is ebbenhout en de kern is een haar van een terzieler.
    Patronus: Mary’s patronus is een eekhoorn. Dit komt omdat ze soms heel druk kan zijn, maar ze is ook strategisch en slim ingedeeld, net zoals de eekhoorn.
    Huisdier: Een uil, Cranberry. Haar uil is wit en bruin, met op de witte veren was bruine strepen. De ogen zijn geel, maar in de verte lijkt het op zwart. Wat opvalt is dat uilen haar lievelingsdieren zijn. Ze heeft van haar moeder ook een keer een ring gekregen, een ring in de vorm van een uil. Deze heeft ze ook altijd aan, en ze is er trots op.
    Zwerkbal: Mary is Zoeker. Ze heeft een keer van haar eigen geld een Vuurflits gekocht. Haar vader was vroeger in zijn tijd op Hogwarts al een Zoeker, omdat hij heel goed kon vliegen.
    Hobby's: Lezen, oefenen met Zwerkbal, lol maken, lachen. Het rare is dat ze niet zo van leren houdt, maar het wel leuk vindt. Vooral met Luna. Streken uithalen vindt ze ook wel oké, maar niet geweldig. Haar grootste hobby is goede punten halen, want ze heeft nooit een Zwakzinnig. Ze heeft meestal altijd, op alles, een Uitmuntend.
    Houd van: Haar familie, vooral van haar nicht en neef. Ze houd ook van alle vakken, behalve één vak, Toverdranken.
    Heeft een hekel aan: Aan Toverdranken. Ondanks dat haalt ze daar nog een Uitmuntend voor. Ze heeft ook een hekel aan de Slytherins die zichzelf beter vinden dan anderen. Conclusie: heel Slytherin.
    Extra: Ze heeft op haar schouder een tattoo met een kleine uil die zijn vleugels gespreid heeft, met daaronder de tekst “Freedom”.
    Waarom mij: Okal ben ik tien, ik kan heel goed schrijven met alle benodigheden die je op internet zou zien, bijvoorbeeld komma's, punten, spaties, alinea's, aanhalingstekens, et cetera. Ik let ook heel vaak op grammatica- en spelling, dat is voor mij altijd belangrijk. Ik kijk ook altijd of de open ruimtes (de witte vlakken tussen tekst) goed zitten, en daarbij kijk ik ook op de aanhalingstekens, komma's, punten, et cetera goed zitten, dan is het nog overzichtelijk. En dan Harry Potter nog. Ik heb alle boeken- en bijboekjes ( "Zwerkbal door de eeuwen heen", "Fabeldieren en waar ze te vinden" en "De Vertelsels van Baker de Bard" ). Jammer genoeg heb ik de grote "Page to Screen" niet. Maar ja, daar gebruik ik Wikipedia voor, hihi. Ik heb ook ervaring met schrijven. Maar de keus is aan jou!

    WHOE. 871 woorden XD. Met deze woorden erbij 909. XD. Inclusief twee pagina's op word. Cool. XD. Ik hoop dat je mij kiest, en okal zou je mij niet kiezen, dan ga ik het toch lezen :Y).

    Xx'Morrison! :3.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 15:47 ]


    May the odds be ever in your favor!

    ---

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 15:48 ]


    May the odds be ever in your favor!