• Ik zit weer ziek thuis. Gister ben ik wél weggeweest maar dat heeft niet echt geholpen, vandaag is het weer erger, nu ben ik sinds woensdag vorige week al ziek. Mijn keel is naar de klote en ik slaap slecht. Als ik opsta word ik heel duizelig en krijk ik het heel erg warm. Gister heb ik ook overgegeven. Ik heb een beetje verhoging maar niet erg ofzo, verder lijkt er niets met me aan de hand te zijn, zo vreemd.
    Het heerst heel erg volgens mij, wie is er nog meer ziek?


    Your make-up is terrible

    Naaaawh, niksel toch ;c Ik vind het zo stom voor je. Vrijdag ga ik je wel goed verzorgen -glimlacht-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het heerst gewoon heel erg. Daar kan je niks aan doen.


    Some angels have no wings.

    Dat heb ik een paar weken geleden gehad en dat is kut ja. Ik had daarbij ook nog eens een oorontsteking waardoor ik fucking last van m'n oren had.
    Ik wens je veel beterschap!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben ziek en ik wordt der gillend gek van.
    Ik kan niet normaal eten en daardoor blijft ik misselijk , grrr.


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben ziek :(


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Ik ben, godzijdank, niet ziek.
    Hoewel ik me ook niet opperbest voel. Ik denk dat ik in één van de komende dagen ook ziek zal zijn.
    En als dat zo zal zijn; dat het maar vlug komt dat ik terug goed op de been ben voor de examens.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik begin me ook alweer een beetje grieperig te voelen. Alweer, voor de 100ste keer dit jaar .__.


    Destroy what destroys you.

    Ik ben grieperig en mijn vader is ook al ziek, dus ja, hier thuis is het ook wel een beetje bezig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben vandaag ziek thuis ;( maar morgen en overmorgen wrs al terug naar school anders mis ik te veel en ik begin volgende week donderdag al met de examens ;s


    effort never betrays you