• Morgen gaan op onze school een heleboel docenten staken tegen de ophokuren en een heleboel klassen zijn de hele dag vrij. Maar niet mijn klas
    Wij hebben 2 ophokuren.
    Lekker tegenstrijdig, ze gaan er tegen staken, maar ze doen het zelf ook.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ophokuren?
    Zijn dat studie-uren of tussenuren?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ze staken toch omdat er zo veel bezuinigt word op speciaal onderwijs? Dat zei mijn mentor.
    Ach 2 uren vallen wel mee, dat heb ik elke dinsdag, nu heb ik in totaal 4 tussen uren. Heerlijk 3 achter elkaar. Ach ja alles beter dan lob.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat zijn ophokuren?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Wat zijn ophokuren?

    Uren dat je in een lokaal wordt gegooid met een willekeurige docent terwijl je geen fuck te doen hebt.
    Dan zeggen ze dat je huiswerk moet maken, alsof wij dat altijd bij hebben.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dumbledore schreef:
    Wat zijn ophokuren?


    uren dat je zonder leraar op school zit en geen vrij krijgt, zegmaar wat ze bij ons prut uren noemen, je doet hetzelfde als thuis maar dan opschool. ^^


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Juist ja. De studieuren.
    Lol. Ben ik blij dat we in België dat niet zo erg hebben.
    Ik heb er één de vrijdagavond. Maar na véél gezaag mogen we (met toestemming van de directie en ouders) vroeger doorgaan.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Zayniak schreef:
    (...)
    Uren dat je in een lokaal wordt gegooid met een willekeurige docent terwijl je geen fuck te doen hebt.
    Dan zeggen ze dat je huiswerk moet maken, alsof wij dat altijd bij hebben.

    Waar waren die plaatjes met 'Kill It With Fire'?

    I hate this government.


    Deep inside, I've never felt alive

    Het naaiendste is dat ik me echt kut voel, maar ik heb het 1na laaste uur debat en dus moet ik al die uren daarvoor ook volgen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bij ons gaan maar een paar leraren staken, maar die uren worden niet vervangen. Wel zo logisch. Helaas heb ik er geen baat bij want die uren worden tussenuren.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hooray for university!

    Ik heb fucking cito voor het voortgezet~
    Alsof ik daarop zit te wachten. Ik snap er niks van, maar ben wel het 4e uit.
    Wij hebben geen ophokuren, wel uren dat een docent uitvalt en dat er een surveillante komt, die ons huiswerk laat maken.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Ik heb fucking cito voor het voortgezet~
    Alsof ik daarop zit te wachten. Ik snap er niks van, maar ben wel het 4e uit.
    Wij hebben geen ophokuren, wel uren dat een docent uitvalt en dat er een surveillante komt, die ons huiswerk laat maken.

    Dat is praktisch hetzelfde. Eerst mochten wij altijd naar de kantine of naar huis, nu komt er een leraar die ons huiswerk laat maken. Echt onzin.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Die hebben wij ook, maar niemand let goed op dus ik gaa altijd naar huis (: En morgen hoef ik maar voor 1 uur te komen en mag ik daarna weer naar huis. Mijn frans lerares staat als 'stakende' geregistreerd maar ze geeft wel mooi les.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik denk dat ik morgen lekker thuis blijf
    Ik ben vandaag ook ziek thuis gebleven en ons debat valt toch wel uit elkaar omdat de andere twee leden van mijn groepje ook ziek zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik had alleen maar aardrijkskunde vandaag en die man ging niet staken. Maar ik was alsnog 10 over 10 uit, dus maakt mij niet uit :'D
    Wij hebben wel ophokuren, maar wij mogen ze zelf inplannen. Ze hebben ze bij ons Z-uren genoemd: zelfstandige uren. Namen geven vinden ze bij ons leuk ofzo, haha. Maar wij moeten 80 van die uren maken (in examenklas 60 omdat je minder weken les hebt) en dat zijn er 2 per week. Als je dan tussenuren hebt, kun je die uren maken. Al hebben we nu ook olc uren en dat zijn uren in de mediatheek. Maar dat doen ze bij ons alleen als je anders een tussenuur zou hebben. Als het grootste deel van de klas geen les meer heeft, dan valt het uit.
    Dus ik heb er gelukkig niet echt last van.


    To live would be an awfully big adventure