• Ik zoek een makkelijke simpele engelse storie. Het liefste voor beginende lezers. Het is namelijk om mijn engels te oefenen. Ik ben daar namelijk heel slecht in.
    Ken je of heb je een makelijke engelse storie dump hem hier.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

*story

Enneh, ik ken geen Engelse stories voor diegenen die niet goed Engels kunnen, anders had ik The Shadowguardian van RainbowDash aangeraden

Ex astris, sciencia

Bronte schreef:
    *story

Enneh, ik ken geen Engelse stories voor diegenen die niet goed Engels kunnen, anders had ik The Shadowguardian van RainbowDash aangeraden

this c:

Misschien eens in de bibliotheek gaan kijken? Daar hebben ze normaal gezien zo een hele afdeling Of dat dacht ik toch

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Andromeda heeft een Engelse story, maar of dat volgens jou "gemakkelijk" Engels is, weet ik niet.

[ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 20:39 ]

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Eh, ik heb een mini fanfic die Engels is, een half jaar terug geschreven. Het is wel een van mijn ziekere onderwerpen, maar ja, je kan het erop wagen.
    It's a DBZ fanfic.
    Lol.

No growth of the heart is ever a waste

Om mijn Engels te verbeteren lees ik verhalen op fanfiction. Kan voor jou misschien ook een hulp zijn?

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

*Nederlands verteld
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 deeltje
    *One Direction bestaat

maybe you like it! (:

~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~