• Ik heb altijd problemen met mijn keelamandelen, ze zijn vaak gezwollen, ik heb zo'n 1 keer per jaar een lichte keelonsteking en als het meezit ook nog een erge. Daardoor heb ik ook vaak pijn in mijn keel en moet ik hoesten en kuchen, aangezien het slijm niet goed wegkan tussen die dikke amandelen.
    Dus ben ik bij mijn leuke KNO-arts geweest en heb ik gevraagd of ze ze er niet uit kunnen halen. Nee, was het antwoord, dat doen ze niet meer zo snel als vroeger, ik moest daarvoor eerst drie keelonstekingen per jaar voor hebben. -Diezelfde leuke arts die zei dat ik maar gehoorapparaten moest nemen, terwijl ik die al 8 jaar heb-Nou, een vriendin van mij had het 1 keer per jaar, haar amandelen gingen er mooi uit. Nu een stagiaire bij mijn moeder op de peuterspeelzaal, die heeft keelonsteking, als haar amandelen vrijdag nog zo gezwollen zijn, mogen die er ook mooi uit.
    Zit ik hier met mijn verrotte amandelen te wachten op drie ontstekingen per jaar. Pfft, ik wil een nieuwe arts die eens weet wat hij zegt.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 16:13 ]


    Your make-up is terrible

    Ja Vera had dat ook, die had het 'geluk' alleen dat ze meer dan 3 ontstekingen had gehad dat jaar.


    Life is hard and then we die

    Ga eens een andere arts opzoeken?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik had echt het geluk dat ik elke vakantie keelonsteking had, dus paar keer per jaar en dat ze er wel uitmochten op 'latere' leeftijd, maar als ik jou was zou ik het gewoon op zoek gaan naar een andere arts, want keelontsteking is echt ontzettend kut en met een mini operatie ben je er voor de rest van je leven vanaf.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Naaawh, het is gewoon echt oneerlijk. Je hebt echt ongelofelijke kut dokters.
    Toch maar eens een andere vragen Niksel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Die van me zus en zusje zijn er ook uit.. Me zus had alleen de klachten van pijn en niet kunnen slikken en me zusje van dikke amandelen slechte adem en iets met praten..
    Niks keel ontsteking. Dom dat ze er bij jou niet uit mogen ;S


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik had het vroeger ook constant doordat ze gigantisch zijn maar nu eigenlijk nooit meer. Stopt vast uit zichzelf :')


    Has no one told you she's not breathing?