• Thank you for being here when I need you.
    I love you all.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 21:56 ]


    What's so bad about being different?

    Ik zweer het. Het liefst zou ik voor jullie naarr A'dam gaan en JB stalken. Maar mijn moeder gat mij echt niet ziek thuis laten.


    What's so bad about being different?

    Serieus, gewoon het idee dat hij in Amsterdam rondloopt terwijl ik op die kut school zit he, dat breekt mij.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik wil echt voor jullie naar Amsterdam gaan. Maar het spijt mi echt maar ik mag echt niet nog een dag school missen


    What's so bad about being different?

    Lieverd, dat maakt me helemaal niks uit.
    Jij moet gewoon naar school. Het is gewoon, dat hij zóveel voor mij heeft betekend. Ik zou hem zó graag een keer echt willen spreken, of van écht dichtbij zien, niet als hij op een podium staat zoals bij het concert.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    I understand that. Dat heb ik dan heel erg met 1D. Al heb ik ze wel al vaan dichtbij gezien. Ik heb nniet met ze kunnen praten.


    What's so bad about being different?

    foreverhoran schreef:
    Lieverd, dat maakt me helemaal niks uit.
    Jij moet gewoon naar school. Het is gewoon, dat hij zóveel voor mij heeft betekend. Ik zou hem zó graag een keer echt willen spreken, of van écht dichtbij zien, niet als hij op een podium staat zoals bij het concert.
    het breekt mij alleen al om over 27 maart te horen. ik kijk soms van die filmpjes bij Ellen enzo, hoe hij die meisjes knuffeld enzo. Ik wil hem zo graag een knuffel geven, zijn stem horen weet ik veel


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Tumble schreef:
    (...)het breekt mij alleen al om over 27 maart te horen. ik kijk soms van die filmpjes bij Ellen enzo, hoe hij die meisjes knuffeld enzo. Ik wil hem zo graag een knuffel geven, zijn stem horen weet ik veel
    27 maart... Nog steeds kan ik het niet geloven. Ik jank zo hard om die filmpje van One Less Lonely Girls, of die filmpjes van Ellen, niet normaal.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    STORAN schreef:
    I understand that. Dat heb ik dan heel erg met 1D. Al heb ik ze wel al vaan dichtbij gezien. Ik heb nniet met ze kunnen praten.
    Ik heb het ook zó erg met 1D. 1D en Justin Bieber hebben mij beiden heel erg verandert.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    foreverhoran schreef:
    (...)Ik heb het ook zó erg met 1D. 1D en Justin Bieber hebben mij beiden heel erg verandert.


    Nou bij mij dan alleen 1D. Want i ben nooit fan van JB geweest. Sommige liedjes zijn leuk maar verder niks.
    Ik hoor zo vaak: Ja 1D heeft je veranderd Lianne. Maar weet je wat het is. Voor ik 1D kende was ik totaal anders. Ik durfde helemaal niks en kon gewoon nooit mezelf zijn enzo.


    What's so bad about being different?

    Ik moet maar gewoon gaan geloven dat ik ze toch allemaal nooit meer zie of spreek.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Fuck my school. Serieus. Ik zou morgene eigenlijk studie dag hebben maar het is verplaatst naar 19 maart


    What's so bad about being different?

    buuuuh ):


    If you spread your wings, you can fly away with me.



    My narry heart just exploded.


    What's so bad about being different?

    Hello lieverds ((:


    every little thing is gonna be alright.

    MARIT. <333
    HOE WAS HET GISTEREN? TELL ME.


    If you spread your wings, you can fly away with me.