• Maar vooral heel raar.
    Er werd een soort van, tja, RPG - serie gefilmd en daar kon je auditie voor doen. Een lerares van mijn school had me daarvoor opgegeven en ik deed dus mee. Je kreeg een soort personage toegewezen. Je eigen leeftijd, maar een andere naam en karakter. Het verhaal was gewoon een soort alledaags iets, maar de mensen van die serie hadden zelfs een heel decor gebouwd en er waren aparte gebouwen gebouwd/verhuurd voor ons, zoals zwembaden, bioscopen, een school en een bibliotheek. Zo'n beetje een hele stad dus.
    Er deden vijfentwintig mensen auditie. De eerste ronden vielen er tien mensen af en daarna nog vijf. Er bleven er dus tien over en daar zat ik dus bij. Maar ik weet nu nog niet of ik erbij zat, want ik werd wakker.
    Maar het was zo raar, want iedereen ging echt in zijn karakter geloven en de camera's werden compleet genegeerd. Er ontstonden zelfs heuse relaties tussen personages. Iedereen wérd de personage gewoon en dat was best eng, alsof we allemaal iemand anders waren geworden. Ah bah, ik kan het niet goed uitleggen, maar het was in ieder geval heel creepy.

    Ben ik de enige die zo iets heeft gedroomd?:'D


    everything, in time

    Oh epic als ik mijn eigen karakter was *O*.


    No growth of the heart is ever a waste

    Meheheheh, maar wie zou je wel een karakter hebben gekregen wat je helemaal niet aanstaat?


    everything, in time

    Da's apart :'D
    Maar nee, ik heb de afgelopen twee weken geloof ik niet echt iets gedroomd (of onthouden)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik droomde dat ik pannenkoeken bakte. :')

    Cool! Ik droomde dat ik met een vriendin naar de kerk fietste, maar we konden er maar niet komen en er leek geen einde te komen aan het fietspad :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik had gisteren ook een hele rare droom. Ik werk namelijk bij de jumbo en toen waren we in een jumbo met een Hawaïaans tintje (of hoe je het ook zegt). Was een hele weirde droom... ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb bijna niet geslapen, Marleentje. Was te druk in gesprek. Uiteindelijk heb ik wel geslapen, hoor, maar was veel te druk met andere dingen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Klinkt als iets voor mij. ^^ Die serie dan.
    Maar zoiets leuks droom ik helaas niet..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik droomde dat ik naar Disneyland ging en daar werd een moord gepleegd. Dat was best eng. Maar uiteindelijk leek het niet meer op Disney want ik sliep in een gigantische bungalow met nog 15 andere meisjes waaronder Gaby en iemand van de judo.
    Die nacht werd bijna de hele slaapzaal uitgemoord en we vonden een lijstje met de namen.
    Ik stond onder het kopje: 'Weet niet van de anonieme af.' Ik ging toen mijn zus achter volgen want zij had er iets mee te maken (?). En toen kwam ze er achter en zei ik dat ik boodschappen moest doen voor Ma. Toen gingen opeens de kinderen waar we altijd mee op vakantie gaan varen en ik heb ze toen achtervolgt. Daar vond ik een heel geheim genootschap die dus ook al die moorden had gepleegd en toen werd ik wakker :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik droomde waarschijnlijk weer iets met mezelf in de hoofdrol (cat) Haha, nee maar ik droom eigenlijk best wel vaak hele verhalen met mezelf erin, not cool. Ik weet nog pas met een droom dat ik ging Snowboarden in Japan en er een aardbeving was en we zo snel mogelijk weg moesten, wie gaat er dan ook snowboarden in Japan? Failure, waarschijnlijk kwam dat omdat ik vorige week op wintersport was.

    En ik heb ook redelijk vaak, of althans, de laatste tijd minder een soort flitsen in mijn hoofd als ik slaap, of half slaap, en meestal zijn ze totaal onbelangrijk. Gewoon een beeld van een ingevuld papiertje of een paar spullen of een straat of idk, maar meestal gebeurt dat een paar dagen later, dus dat ik die spullen zie, of dat papiertje vast hou. Fucking weird, en totaal niet handig ofzo :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik droomde over een mix van Glee e Koen Wouters toen ik wakker werd had ik echt iets van wat droom ik


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    ik droomde dat ik 1D ontmoete en toen kwam justin bieber er ook bij :D best dream ever!!! <3


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.