Maar vooral heel raar.
Er werd een soort van, tja, RPG - serie gefilmd en daar kon je auditie voor doen. Een lerares van mijn school had me daarvoor opgegeven en ik deed dus mee. Je kreeg een soort personage toegewezen. Je eigen leeftijd, maar een andere naam en karakter. Het verhaal was gewoon een soort alledaags iets, maar de mensen van die serie hadden zelfs een heel decor gebouwd en er waren aparte gebouwen gebouwd/verhuurd voor ons, zoals zwembaden, bioscopen, een school en een bibliotheek. Zo'n beetje een hele stad dus.
Er deden vijfentwintig mensen auditie. De eerste ronden vielen er tien mensen af en daarna nog vijf. Er bleven er dus tien over en daar zat ik dus bij. Maar ik weet nu nog niet of ik erbij zat, want ik werd wakker.
Maar het was zo raar, want iedereen ging echt in zijn karakter geloven en de camera's werden compleet genegeerd. Er ontstonden zelfs heuse relaties tussen personages. Iedereen wérd de personage gewoon en dat was best eng, alsof we allemaal iemand anders waren geworden. Ah bah, ik kan het niet goed uitleggen, maar het was in ieder geval heel creepy.
Ben ik de enige die zo iets heeft gedroomd?:'D
everything, in time