• Zwitserland :Y)

Want daar ben ik nu voor stage. Ik heb er net een busrit van 12 uur op zitten, zit hier met zombie oogjes in een lobby omdat we nog niet op de kamer mogen en straks moet ik nog werken. Plezant hé. Er zijn veel bergen en sneeuw en eigenlijk heb ik het al gezien en wil ik weer naar huis.

Stay tune for more news.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Ik ben zo jaloers op jou hè!
    Geniet er van, het wordt vast geweldig!

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

hahah omg ik ga binnenkort op skikamp naar Kaprun en op de site
    Dit jaar is het weer zo ver. We gaan skiën in Kaprun dat ligt in Zwitserland.(yeah) Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal have a nice time(flower)

Change is for weirdos ~ Niall Horan

I don't like it. (cat)

Hopelijk is het de rest van de week beter dan vandaag anders krijg ik een zenuwinzinking ofzo. Or worse, I'll cry.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Awh. Je zal wel zien, voor je het weet zal je weer in je eigen bedje liggen. (:

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Gancanagh schreef:
    I don't like it. (cat)

Hopelijk is het de rest van de week beter dan vandaag anders krijg ik een zenuwinzinking ofzo. Or worse, I'll cry.

Poor Elise...

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Zayniak schreef:
    Ik. Ben. Zo. Jaloers. Op. Jou

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Gancanagh schreef:
    I don't like it. (cat)

My poor sweetheart <3
    En dan te bedenken dat ik mijn stage in Washington/China/Mexico wil doen :/

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Mijn zus gaat waarschijnlijk stage lopen in China, dat is nog verder weg.
    Hoe lang loopt je stagen?

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Ik ben hier gisterenochtend toe gekomen en volgende zaterdagavond mogen we weer naar huis, acht dagen dus.

Ahww have fun. Het word vast leuker dan vandaag ;D

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you