• LovingStyles schreef op 2 maart 2012 - 22:53:

    Codes

    RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.


    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.


    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.
    Regels in het spel.


    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    Het huis.



    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.
    Rollen.


    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.


    Naam :
    Leeftijd (16-19) :
    Geslacht :
    Roepna(a)m(en) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (Foto&Beschrijving) :
    Extra :


    Meisjes. VOL !
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens. VOL !
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Story

    Waarschijnlijk kom je uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook, wees gerust. Ik zet Aurora er nog bij trouwens x

    ©Lacrima

    [Codes kloppen nog niet, maar ik zit op de iPad dus ik pas later wel aan]


    I only miss you when I'm breathing

    Amelia

    Ik begin te lachen, 'Ivar ik eet je niet op het enige wat ik ga doen is een foto maken met mijn camera en thats it, leuke herrinering,' Ik grijns en begin hem dan op te maken. Ik begin bij zijn lippen en pak een random lippenstift op en vervolg met een laagje glans lipgloss. Daarna begin ik aan zijn ogen, 'Ogen dicht,' zeg ik dan maar volgens mij zit ik er echt zwaar naast. ik doe nog wat eyeliner op en begin dan met blush. Ik doe mijn meest roze poeder te gebruiken en glimlach dan. Ik doe de blinddoek af en kijk dan naar Ivar, ik moet mijn lach echt inhouden want het is echt verschrikkelijk.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 22:59 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin
    Als Amelia klaar is met Ivar kan ik mijn lach niet meer inhouden. 'Kijk eens in de spiegel,' zeg ik grinnikend tegen Ivar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia

    Ik moest me lach inhouden, maar man wat zag Ivar er grappig uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ik wil nog protesteren maar besef dat het toch geen zin heeft, ik volg alles wat van Amelia moet goed op. Zoals bijvoorbeeld als ik mijn ogen dicht moet doen, op het einde open ik mijn ogen en kijk ziir voor me uit in Amelia's ogen. Ik zie da ze haar lach probeert in te houden wat dus niet helemaal lukt waardoor ik nog zuurser kijk. 'Dit was meer iets tegen mij, dus mag ik dan de volgende kiezen?' vraag ik. Ik sta ook even op en kijk in de spiegel aan de muur, als ik mezelf zie ga ik snel weer zitten.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 23:03 ]


    I only miss you when I'm breathing

    aiden
    ik loop langs van alles en nog wat als ik gelach hoor loop ik er naar toe
    wat ik dar aan tref is niet uit te leggen en ik moet moeite doen men lach in te houden


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    [De deur zit geloof ik weer dicht dus je ziet het niet XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amelia

    Ik lach me helemaal rot en als Ivar weer komt maak ik snel een foto met mijn camera, 'Damn oh maar nu ben ik! Nou Ivar je hebt gelukt truth or dare,' grinnik ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Julian

    Als ik Ivars zure gezicht zien lig ik helemaal plat. 'Dit is echt, het spijt me Ivar maar,' Ik kan niet eens meer uit mijn woorden komen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin
    Als ik ben uitlachen kijk ik weer naar Ivar, 'sorry Ivar,' zeg ik waarna ik naar hem toe loop en hem een knuffel geef, 'ben je erg boos?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Doe maar Truth,' antwoord ik langzaam met dezelfde zure blik als daar net. Als ze me nu maar geen rot vraag zou stelle. Dan komt Erin naar me toe en knuffelt me! 'Sorry Ivar, ben je erg boos?' vraagt ze. Awh, hoe kon ik nou boos op iemand blijven die zo aardig tegen me deed. Dat was haast onmogelijk, maar toch blijf ik ietwat boos kijken. 'Ja, nog best wel,' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 23:29 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Mia

    Ik keek Ivar aan. 'Ik dacht, die gaat alles er eerst afhalen voordat die verder gaat,' zei ik zachtjes tegen hem. Daarna keek ik naar Amelia, was benieuwd wat ze ging vragen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wil even duidelijk maken dat ik er nu voor ga zorgen dat er altijd een topic gaat opzijn voor als de andere vol is, maar ik wil niet meer dat iemand hier nog een topic aanmaakt, dit was de 2e maar ook de laatste keer

    Amelia

    Ik zucht en denk dan goed na, 'Aan wie zou jij je liefde verklaren als het van je leven afhing,' vraag ik dan grinnikend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivar

    'Ik weet geen eens hie ik make-up ergens van af moet halen,' antwoord ik Mia voordat ik de vraag hoor. Dan dringt de vraag bij me door, 'Kom op, alweer zo'n vraag? Kunnen jullie niet origineel zijn ofzo?' vraag ik geïrriteerd.


    I only miss you when I'm breathing

    Mia

    'Als het geen waterproof is, dan is een washandje en zeep al genoeg en anders heb ik nog wel speciale doekjes,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you