• Hallo allemaal. :3

    Ik heb opeens enorm veel inspiratie voor een nieuw verhaal, en daar ben ik reeds aan begonnen. Het verhaal heet: "Life like hell" Hieronder vind je de inleiding van het verhaal.

    Cynthia was altijd een vrolijk en spontaan meisje. Ze maakte gemakkelijk contact met anderen en was vrijwel altijd positief aanwezig. Al vanaf haar geboorte had Cynthia een sterke band met haar moeder. Ze deden zowat alles samen, en alles wat Cynthia dwars zat kon ze aan haar moeder vertellen. Ze had overigens een slechte band met haar vader. Hij gaat vroeg in de ochtend al naar zijn werk, en komt vaak pas middernacht weer thuis. Cynthia kent haar vader amper, en kan zich ook geen prettige momenten herinneren. Voor Cynthia is haar vader niet meer dan een gewone man, ze weet niet hoe het is om door een vader opgevoed te worden. Haar moeder is haar alles, maar wat als haar moeder ernstig ziek wordt en kanker krijgt?

    Ik zou het leuk vinden als jullie mijn verhaal zouden gaan lezen. Abonnementen, kudo's en reacties motiveren mij om door te gaan, ik weet dan ook meteen of het de moeite waard is om verder te gaan schrijven. Sommige stukjes zullen 16+ zijn, maar dit wordt er dan duidelijk bij vermeld. Lezen is dan overigens op eigen risico wanneer er 16+ bij staat.

    Tips zijn altijd welkom, ik heb veel aan eerlijk commentaar en ik kan best tegen een stootje. Veel plezier met lezen. :)

    Liefs,
    Anneke

    Open. (: