• © Copyright Pavarotti
    44.________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [huh ow ik dcht van wel sorry]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Oke dan. Ik kan gewoon niet geloven dat je mijn vriendje bent."
    Ik kijk haar aan met een duistere glimlach.
    "Oh nee? Zal ik even bewijzen dat het echt is?" zeg ik terwijl ik steeds dichter tegen haar aan ga liggen. Ik breng tergend langzaam mijn lippen dichter bij de hare.
    "Heel echt," mompel ik tegen haar lippen aan.
    Dan kus ik haar liefdevol en passioneel.

    Irial

    "Ja dat begrijp ik. Ik moet alleen goed nadenken wat ik ga zeggen."
    Ik zie Isa knikken en doe hetzelfde.
    "Slaap er een nachtje over, bouw een beetje moed op en dan ga ik morgen met je mee," zeg ik rustig.
    Ik ga recht staan en steek een hand naar Isabelle uit.
    "En dan kun je nu nog wat afleiding zoeken in het Glee lokaal," probeer ik subtiel.

    Charlotte

    Hij kust me ruw en ik vind het heerlijk.
    "Ik jou ook," kreunt hij terwijl zijn handen over mijn lichaam glijden.
    Ik wil nog iets zeggen, maar ik geniet teveel om er een deftige zin uit te kunnen persen, dus laat ik het maar zo. Ik leg mijn handen op zijn rug en laat ze naar beneden glijden. Dan haak ik ze in zijn boxershort en trek die naar beneden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Graag." Zegt Lilly dan.
    Ik stond op en liep met Lilly mee.
    "Rot steken." Zegt Lilly nog voor ze de toilet-deuren open duwde.
    "Ik wacht wel even hier." Glimlach ik en leun tegen het muurtje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    Ze trekt mijn boxershort naar benenden. Ik volg haar voorbeeld en trek haar slipje uit. Ik laat mijn handen weer over haar lichaam glijden. Zachtjes druk ik een klein kusje tussen haar borsten en in haar nek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik knikte naar Kyle en ging even op een wc zitten. Ik zuchte even en liet mijn hoofd in mijn handen vallen. mensen mensen mensen toch Ik werd steeds chagerijniger van alles om me heen. Ik stond op en alles draaide even voor mijn ogen. Ik pakte in reflex het muurtje van het hokje. "wow" mompelde ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga eten ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabelle

    "Slaap er een nachtje over, bouw een beetje moed op en dan ga ik morgen met je mee."
    Irial gaat staan en steekt zijn hand naar me uit. Ik neem hem aan en kom overeind. "En dan kun je nu nog wat afleiding zoeken in het Glee lokaal." Zegt hij dan.
    Ik knik. "Maar ik wil niet al dat gezeur aan m'n kop." Zeg ik dan. "Lilly, weetje." Zeg ik er snel achteraan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [is goed. ik weet niet wanneer ik ga eten want ik blijf bij de buurtjes eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zal ik een nieuw topic aanmaken?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Wanneer Michael ook mijn slipje uit heeft drukt hij een kusje in mijn nek. Ik ril even en druk mijn lichaam tegen het zijne aan. Mijn handen glijden over zijn rug.
    Nooit geweten dat ik zo verslaafd aan iemand zou raken.
    Voor zover het lukt laat ik mijn ogen over zijn lichaam glijden. Ik lig nog net niet te kwijlen bij het zicht.
    Ik druk mijn lippen op de zijne en kus hem nogal ruw.

    Irial

    Isabelle neemt mijn hand aan en komt overeind.
    "Maar ik wil niet al dat gezeur aan m'n kop. Lilly, weetje."
    Ik knik zacht.
    "Leg haar rustig uit dat je even afleiding nodig hebt, dat begrijpt ze vast wel. En anders help ik je wel even," zeg ik met een knipoog.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Ik voel haar lippen ruw op de mijne. Haar lichaam drukt ze dicht tegen me aan. Even ruw zoen ik haar terug terwijl ik haar opgewonden bij haar middel grijp. Ik draai haar zo om dat ik bovenop haar zit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nummer 44.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [kan irial niet iets met Lily doen of een andere iemand]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga eten.']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [oke]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan