• © Copyright Pavarotti
    44.________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Dat is een hele boterham. En incest. Verdomme, ik wou dat ik iets kon doen."
    "Het is geen incest," bits ik een beetje.
    "Het is en blijft mijn familie en ik houd van ze."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Het is geen incest. Het is en blijft mijn familie en ik houd van ze."
    Ik kijk haar ongelovig aan.
    "Dus je doet het vrijwillig? Je trouwt vrijwillig met die kerel?"
    Mijn stem klinkt wat luider, en ik hou me in niet te gaan roepen wat ik allemaal denk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Dus je doet het vrijwillig? Je trouwt vrijwillig met die kerel?"
    Ik zucht diep en sta op.
    "Dat zeg ik toch helemaal niet?"
    De tranen lopen weer over mijn wangen.
    "Die kerel is wel mijn neef ja! En dit zijn onze gewoontes, onze normen en waarden. Misschien moet je die eens leren accepteren."
    Boos draai ik me om en haal ik mijn kleding van de verwarming. Snel ren ik naar boven richting de badkamer. Ik draai de deur op slot en ga op de badrand zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat zeg ik toch helemaal niet? Die kerel is wel mijn neef ja! En dit zijn onze gewoontes, onze normen en waarden. Misschien moet je die eens leren accepteren."
    Ze draait zich om en loopt met haar kleren naar boven. Ik laat mijn hoofd in mijn handen rusten. Wat denkt ze dan dat ik ga doen, het zomaar accepteren? Ik kan begrijpen dat zij dat zo gewoon is, maar dat ze zich dan niet in een relatie had gestort. Ik voel mijn handen jeuken, en ik weet dat ik iets moet slaan of kapotgooien. Ik hou me in en zucht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Terwijl ik mijn kleding aantrek stromen de tranen over mijn wangen. Door het raam zie ik dat het buiten alweer donker is. Even fixeer ik mijn make-up. Mijn haren doe ik strak ik een staart. Ik veeg de tranen van mijn wangen en loop weer naar beneden.
    "Ik ga," zeg ik bot tegen Jeremy.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik ga."
    Ik kijk even op en weet niet goed wat te doen. Voorzichtig sta ik recht en kijk haar aan.
    "Donna..."
    Mijn stem trilt en ik slik even de brok in mijn keel weg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Jeremy staat op en kijkt me aan.
    "Donna..."
    Zijn stem trilt.
    "Wat?" vraag ik woedend. "Nog meer dingen af te zeiken?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Wat? Nog meer dingen af te zeiken?"
    Ik sla mijn ogen neer en schud mijn hoofd.
    "Het spijt me," zeg ik zacht.
    "Maar alsjeblief, begrijp het. Ik heb je nog maar pas, ik wil je niet zomaar laten gaan."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Het spijt me. Maar alsjeblieft, begrijp het. Ik heb je nog maar pas, ik wil je niet zomaar laten gaan."
    Ik bijt even op mijn lip en ga dan weer op de bank zitten.
    "Waarom doe je dan zo?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Waarom doe je dan zo?"
    "Ik heb je nog maar net, ik wil je niet zomaar laten gaan," herhaal ik zacht.
    Ik kijk naar mijn handen die in mijn schoot liggen, en ik laat me tegen de rugleuning achteruit zakken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik heb je nog maar net, ik wil je niet zomaar laten gaan."
    Ik knik zachtjes.
    "Al blijf ik hier en ik word niet uigehuwelijkt dan is dit nog steeds mijn cultuur," zeg ik een stuk rustiger.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Al blijf ik hier en ik word niet uigehuwelijkt dan is dit nog steeds mijn cultuur."
    Ik knik.
    "Dat begrijp en accepteer ik. Maar ik kan je niet zomaar laten trouwen, zeker als je zelf niet wil."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Dat begrijp en accepteer ik. Maar ik kan je niet zomaar laten trouwen, zeker als je zelf niet wil."
    Ik slik even en sla mijn ogen neer.
    "Sorry," zeg ik zachtjes. "Maar het zal moeten gebeuren tenzij jij iets hebt bedacht wat beter is."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Sorry. Maar het zal moeten gebeuren tenzij jij iets hebt bedacht wat beter is."
    "Ik weet het."
    Ik zucht even.
    "Zijn er zo echt geen uitzonderingen? Of echt geen enkele reden waarom het niet zou kunnen doorgaan?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Zijn er zo echt geen uitzonderingen? Of echt geen enkele reden waarom het niet zou kunnen doorgaan?"
    Ik zucht even.
    "Er is één mogelijkheid," begin ik zachtjes. "Maar dan moet ik breken met mijn familie. Ze zullen woest worden en er komt dan eerwraak. Ze zullen er dan alles aan doen om mij van deze aardbol te verwijderen of ze veel mogelijk te mishandelen en eerlijk gezegd zit ik dan liever opgesloten in Iran."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."