• Zo.... wil je samen schrijven? Ik schrijf het liefst over onbekende personen!

    Naam:
    Waarom zou ik jou moeten kiezen:
    Stukje verhaal:
    Genres die je leuk vindt:
    Nog leuke ideeën:


    Every living creature dies alone.

    Naam: Aline

    Waarom zou ik jou moeten kiezen: Weet ik niet. Misschien omdat ik schrijven heel leuk vind en het me heel leuk lijkt om met een ander te schrijven. Vroeger schreef ik altijd samen met mijn beste vriendin.

    Stukje verhaal:
    ‘Ga!’ Mijn vader schreeuwt tegen me. Alweer. ‘Marco! Houd je in!’ schreeuwt mijn moeder. Ze mimet naar me dat ik naar boven moet. Ik pak snel wat uit de koelkast en sprint naar boven. Nog net zie ik mijn vaders hand uithalen en hoor ik een harde tik. Ik begin te huilen en ren naar mijn kamer. Voordat ik me verstop, doe ik de deur achter me op slot. Ik pak mijn laptop en een deken en loop naar mijn kledingkast. Mijn laptop, deken en cola prop ik in een tas. Waarom is uitgerekend mijn leven zo… Zoals het nu is. Waarom gebeurt dit niet bij een ander? Ik doe de kastdeur open en schuif wat kleding aan de kant. Dan zie ik de deur. De deur die mijn leven een beetje beter maakt. Kan dat wel? Kan een deur je leven wel beter maken? Ik stap de kast in en doe de kastdeur dicht. Zachtjes open ik de deur en ga naar binnen. Altijd als ik de kamer in stap, kijk ik mijn ogen uit. Ondanks dat de kamer zo klein is. Ik ben mijn moeder zo dankbaar dat ze me dit liet zien. Zonder deze kamer… Deze kamer is zo belangrijk voor me geworden. Het is zelfs een deel van mijn leven. De kamer en de deur. Juist dat wat eigenlijk nooit had moeten gebeuren, is deel van mijn leven geworden. Ik ga zitten in de kleine kamer. De kamer is net groot genoeg om er als zestienjarig meisje in te staan. Eigenlijk is het een hele saaie kamer. Er staat een bank in en er zit een luikje in de muur zodat ik wat te eten krijg. Mijn moeder heeft het gemaakt toen mijn vader op zakenreis was.

    Dat was best wel een lang stukje. Als je meer wilt lezen mag je wel eens hier kijken. http://www.quizlet.nl/chapters/696545/deel-11/

    Genres die je leuk vindt: Tsja. Moeilijk kiezen. Ik vind best wel veel genres leuk. Behalve Horror, Thriller, Drama, Actie en Fantasy. Ik hou wel van het lezen van Fantasy, maar ik ben niet heel goed in het schrijven van "Fantasy" verhalen.

    Nog leuke ideeën: Euh. Ik heb niet heel veel ideeën eigenlijk. Het lijkt me wel leuk om niet twee point of views te doen. Maar dat we beide hetzelfde persoon beschrijven/doen. In de ik-vorm schrijven is denk ik wel leuk. Maar dat leest wel vervelend als we niet beide dezelfde manier van schrijven hebben. Ik zal wel even kijken naar hoe jij schrijft (:

    Wat een lang verhaal eigenlijk:P Mail me maar als je iets wilt bespreken of gewoon wilt kletsen (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 17:30 ]