Ben je al die Bieber verhalen of One direction verhalen beu? Houd je meer van iets met onbekende mensen?
Dan is dit echt iets voor jou!
Het verhaal:
Nathan is een vijftienjarige jongen die het niet gemakkelijk heeft. Zijn ouders zijn gescheiden, sinds hij klein is en hij heeft twee jongere broers. Nico en Clinton. Beide van verschillende vaders. De Moeder Olivia is al vaak gescheiden en heeft geen geluk in de liefde, toch probeert ze haar zonen zo goed mogelijk op te voeden. De drie zonen spelen basketball en hebben hier een echte passie voor.
Zinne is een vijftienjarig gewoon meisje, ze heeft een jongere broer Kobe. Kobe speelt ook basketball in hetzelfde team als Nico. Kobe en Nico kunnen het redelijk goed met elkaar vinden. De moeder van Zinne en Kobe, Letitia is goed bevriendt met Olivia.
Op welk spoor komt Nathan terecht als hij opzoek wilt gaan naar zijn vader?
Sommige delen zijn waargebeurd vooral het deel van Nathan enkel zijn de namen er aan veranderd en zijn er dingen aan toegevoegd om het tot een mooi verhaal te maken.
- Home
- Forum
- Stories promoten
- Dit is wat je zoekt!
Dit is wat je zoekt! - Stories promoten
-
1 maart 2012 - 19:281 maart 2012 - 19:301 maart 2012 - 19:30
Spreekt me niet echt aan, sorry.
Her heart was a secret garden and the walls were very high.
1 maart 2012 - 19:39Lezen jullie dan liever fan fic?
1 maart 2012 - 19:40RainbowDash schreef:
Neh, sorry, dit is niet wat ik zoekBaby, when I know you're only sorry when you got caught,
1 maart 2012 - 19:41Cartwright schreef:
Spreekt me niet echt aan, sorry.Baby, when I know you're only sorry when you got caught,
1 maart 2012 - 19:41Alloveryou schreef:
;)ja
Lezen jullie dan liever fan fic?Baby, when I know you're only sorry when you got caught,
1 maart 2012 - 19:42Niet mijn ding, maar jouw manier om reclame te maken vind ik wel een complimentje waard. (:
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
1 maart 2012 - 19:43Maanling schreef:
ja vind ik ook
Niet mijn ding, maar jouw manier om reclame te maken vind ik wel een complimentje waard. (:Baby, when I know you're only sorry when you got caught,
1 maart 2012 - 19:43Maanling schreef:
Niet mijn ding, maar jouw manier om reclame te maken vind ik wel een complimentje waard. (:
Haha dank je!1 maart 2012 - 19:44Het is niet mijn soort verhaal, persoonlijk, maar ik raad je aan om dit wel te bijven doen. Hoe meer originele niet-fan-fic verhalen op Quizlet, hoe beter.
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
1 maart 2012 - 19:45Maanling schreef:
Niet mijn ding, maar jouw manier om reclame te maken vind ik wel een complimentje waard. (:Mijn username is een kopje, geen plaat
1 maart 2012 - 19:51Escritura schreef:
Het is niet mijn soort verhaal, persoonlijk, maar ik raad je aan om dit wel te bijven doen. Hoe meer originele niet-fan-fic verhalen op Quizlet, hoe beter.Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~
1 maart 2012 - 20:09Diapal schreef:
(...)
Dank je ^^1 maart 2012 - 21:07Wow, dat laatste zinnetje laat me sterk denken aan Abduction, wel toevallig dat de hoofdpersoon uit die film dezelfde naam heeft als in jou story, maaargoed.
Vind het sowieso beter dan al die fanfics, keep on going :')."When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''
1 maart 2012 - 21:28