Hoi mensen!
Ik heb een tijdje geleden een jongen leren kennen (gewoon een goede vriend) en ik mag hem erg graag, maar ik merk dat hij steeds minder tegen me praat. Meestal ben ik degene die een MSN-gesprek start en gaat het over sukkelige dingetjes zoals hoe mijn dag was, hoe zijn dag was, dat er vrijwel niets is gebeurd, dat hij vaak moe is... Dat hij een nieuwe studie zoekt etc., en het ergste is dat ik me soms niet (of verkeerd) uitdruk in het Duits, aangezien hij Duits is. Meestal praten we Engels, maar hij is veel relaxter als hij Duits praat, dus probeer ik het maar.
Ik mag hem heel graag en hij zegt dat ook tegen mij, maar ik heb het idee dat ik niet interessant genoeg ben voor hem... En dat terwijl hij me wel dierbaar is en ik hem dat niet helemaal durf te vertellen omdat ik bang ben dat hij er iets achter gaat zoeken wat ik niet zou willen. Ik heb echt momenten gehad waarop ik twijfelde of ik nou verliefd op hem was, of dat hij gewoon een hele goede vriend voor me was (dat laatste! gewoon een hele goede vriend).
Nu voel ik me bijna schuldig, dat ik hem al twee dagen heb vermeden. Ik ben echt een watje...
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!