• heey ,,
    Hier gaat t over :

    Een meisje word steeds gebelt en als ze op neemt hoort ze gekraak op iemand iets schreeuwe.Ze wil erachter komen wat t is .Niemand weet t totdat ze allemaal rare dinge tegen komt.Ze loopt naar haar Slaapkamer en daar ligt een plas bloed met een briefje ; ik heb alles gezien en ik hou je in de gaten. Ze word steeds banger en blijft uit angst bij de buren slapen .Ze denkt dat in t huis iets dwaalt. Hoe loopt t verder af ??



    Wie wil de zus zijn ??




    Naam:
    Leeftyd:
    Plaatje:
    Tekstjee:



    Thxx

    juhaaaaa ikke

    Naam: Annoeska

    Leeftyd: 17 ( mag aangepast worden)

    Plaatje: [url]http://media.photobucket.com/group/image/jenn%20curbstomp/8IMMBWURNC/031.jpg?o=2
    [/url]

    Tekstjee:

    Hiiii poepies

    ik ben annoeska en 17 jaar,

    jaaah fuck nog 1jaar schoolplichtig en ben er dan vanaf ik luistr gwn 24/24 naar muziek, jaah zonder dat hebk geen leven losers, mijn vrienden zijn mijn alles zonder hun kan ik gewoon niet ik kan altijd terecht bij hun.

    ik doe aan streetdance en skaten.

    streetdance doe ik al van mijn 6de en skaten ook van mijn 6de ik moet zeggen dat ik die 2 dingen toch wel goed kan *stoef stoef*

    ik ben shopverslaafd, ga iedere zaterdag toch wel weer andere dingen kopen, : is verslaafd aan skinnys, lollypops, hello kitty, cupcakes,... and a lot more (ofs), jaah ik heb Scene/emo style maar kan me geen bom sgelen wat jullie denken, so byee byee


    Gilles (ll)

    IK <333


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam: Demi ^^

    Leeftyd: 16 jaartjes.

    Plaatje: http://i262.photobucket.com/albums/ii115/alissaaaax14/Scene%20hair/dfbdbb72ffbf7453e4448e722289f1.jpg



    Tekstjee:
    Ich bin dus Demi.. Leef al 16 jaar op deze wereld en loves Tokio Hotel! vooral Bill xp i love to dance en sing maar zingen is wat minder goed dan dansen XD keyboard speel ik ook nog! En ik ben eigenwijs I <3 lolly's en cookies!! x3


    Choke on the words that were your last goodbye.

    Naam:
    Rose (A)
    Leeftyd:
    16
    Plaatje:
    Kyk maar in myn FB
    Tekstjee:
    Listen up Bitch!


    Yeah, Here I Am


    Rose is de naam van deze chicka! 16 Jaar jong is ze nu en ze is de GROOTSTE STER OP AARDE, No just a joke, Maar dat gaat ze wél worden!. Hobby's heeft ze niet en die wil ze ook niet. Döh, want wat heb je nou aan hobby's? Ze kan best een bitch zyn maar natuurlyk ook héééél erg aardig. En dat aardig en lief, is ze vooral tegen haar vrienden en vriendinnen.Ze heeft 1 oudere broer, Ismaïl, 18 jaar, Die haar heel erg steunt met zingen. Maar die boeit voor de rest natuurlyk niet! Meer heeft deze chicka niet te zeggen. So Byeee!


    XxX Rose


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Srry TomSexx ,, Persian Rose is me vriendin and I luff her

    PERSIANROSE !!!!

    je textjee klopt niet :[