• 1 nacht - non stop feesten. Vanaf acht uur savonds tot zes uur in de ochtend. Of misschien wel langer? Elk feestbeest droomt hier natuurlijk van!

Een groot weiland met alleen maar drank, muziek en natuurlijk veel water aangezien het zomer is. Deze RPG gaat over dit feest en ik zeg maar 1ding: laat je personage lekker feesten en heb plezier! Een makkelijke verhaallijn dus!

Listen to the ruls, follow the RULS
    - 1# Wees niet te dramatis, liever geen ambulances.
    - 2# Laat je personage niet alleen zielig in een hoekje zitten
    - 3# Negeer elkaar niet
    - 4# tot slot: HAVE FUN!!

Invul lijstje.
    Hele naam:
    Bijnaam:
    leeftijd:
    Geslacht:
    Kort innerlijk:
    Uitterlijk (picture + beschrijving):
    Extra:
    Door:

Vrouwen 4/10
    1- STwilight : Juliet Moon - Juul - 20
    2- LovingStyles: Erin Hazel Carter- Erin - 17
    3- liefsamyx Amy: Michelle Davinds - Shortyy - 17
    4- DracoWeasley: Madelaine Alice Love - Maddie - 17

Mannen 1/10
    1- Luel Raven Dilanas -Luel - 17

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:20 ]

I'm a fighter, let me go.

Hele naam: Juliet Victoria moon -Maar deze nette namen passen eigenlijk niet bij deze dame-
    Bijnaam: Juul
    leeftijd: twintig jaar en negen maanden, over drie maanden is ze dus een jaartje ouder. Op twee mei om precies te zijn.
    Geslacht:Juliet is een dame.
    Kort innerlijk: Juliet is een dame wat nog al onhandig kan zijn waardoor ze snel in de problemen komt. Vooral wanneer deze dame drank achter over heeft geslagen. Doordat ze veel drank drinkt heeft ze snel last van stemmings wisselingen. Ze vind het maar al te vervelend, de kater. Als ze die heeft kun je haar beter maar met rust laten. Voor de rest is Juliet een erg rustig persoon die graag mee gaat met de menigte. Van echt opvallen houd ze niet veel, alleen als ze de mensen om haar heen heel erg goed kent. Zo niet zal de het rustig aan doen en een beetje met de jongens gaan kletsen. Ze gaat pas echt los wanneer ze een aantal keer een drankje naar binnen heeft geslagen. Eigenlijk kun je Juliet een soort van verslaaft noemen. Verslaaft aan drank, maar ondertussen ook aan drugs ook al weet niemand hier wat van. Eigelijk heeft Juliet zo wel meer haar geheimen waar helemaal niemand wat van weet, maar zulke dingen houd ze lekker voor zich.
    Uitterlijk (picture + beschrijving): Juliet is een meisje wat eigenlijk niet zo heel lang voor de spiegel staat, ze borstelt haar haren en maakt zich even fris. Af en toe eens eens een beetje make-up vind ze goed. Behalve als ze dronken is, dan kan ze veel op smeren dat het er niet meer uit ziet. Voor de rest heeft Juul donker bruine ogen die mensen meestal sluw aan kijken, een zachte uitstraling heeft ze zeker niet. Ze heeft meestal kleding aan die haar lekker zit en stoer is.

Extra: Helemaal niks
    Door: STwilight

Mag ik een meisje reserveren?

To the stars who listen — and the dreams that are answered

LovingStyles schreef:

Sure

Hele naam: Amy Michelle Davids
    Bijnaam: Shortyy
    leeftijd: 17
    Geslacht: Girll
    Kort innerlijk:
    Amy Michelle is een uitgaand meisje. Ze flirt graag maar als ze eenmaal een vriend heeft is ze daar ook echt trouw aan en zal ze alles doen om hem bij haar te houden. Ze komt vaak heel bitchy over tegen mensen die ze niet zo goed kent maar als je haar goed kent dan zul je ook merken dat ze heel lief, rustig en behulpzaam is. Haar favoriete bezigheden zijn uitgaan met haar vriendinnen, shoppen en fotografie. Hier is ze ook erg goed in. Ook krijgt ze vaak te horen dat ze een mooie stem heeft en dat ze daar echt iets mee moet gaan doen maar hier is ze echter toch iets te verlegen voor.
    Uitterlijk (picture + beschrijving):

Zoals je ziet doet Amy Michelle er veel aan om er mooi uit te zien. Haar haren zijn lang en bruin geverfd. Er zit een beetje krul in maar vaak stijlt of krult ze ze toch nog. Ze draagt veel make-up en neemt elke week 2/3 keer een zonnebankkuurtje. Ze epileert haar wenkbrauwen om ze perfect strak te houden. Ze draagt zich erg vrouwelijk en draagt meestal hakken. Ze is erg trots op haar lange dunne benen en doet er alles aan om ze een beetje te laten opvallen.
    Extra:
    Amy Michelle woont samen met haar moeder, haar vader en haar oudere broer Mitch in een groot huis. Amy had eerst veel ruzie met haar ouders en andere familie en hierdoor is ze op haar 13e begonnen met roken. Ook heeft ze op haar pols een kleine tattoo staan met de tekst 'Faith', dit herinnert haar eraan dat ze altijd hoop moet hebben op iets beters.
    Door: liefsamyx

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Goed, zal je er bij zetten.

STwilight schreef:
    Goed, zal je er bij zetten.

Oke dankje!
    Heb je al enig idee wanneer het gaat beginnen?xx

Ik reserveer een jongen.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

liefsamyx schreef:
    (...)
    Oke dankje!
    Heb je al enig idee wanneer het gaat beginnen?xx

wanneer we 3 jongens en 3 meiden zo i zo hebben :D

Boven: goed

Ik zou wel iets meer doen dan 6 in totaal, een feest met 6 is niet zo gezellig! Ik zou 10 - 10 doen denk ik hihi, ;4

liefsamyx schreef:
    Ik zou wel iets meer doen dan 6 in totaal, een feest met 6 is niet zo gezellig! Ik zou 10 - 10 doen denk ik hihi, ;4

Hmm, dan moeten we nog even wachten. XD

LovingStyles schreef:

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Hele naam: Madelaine Alice Love
    Bijnaam: Maddie
    leeftijd: 17
    Geslacht: vrouwelijk
    Kort innerlijk: Maddie is een echte party-girl en houd zich (bijna) nooit aan de regels. Tegen mensen die ze mag is ze aardig maar tegen mensen die ze niet mag kan ze arrogant over komen
    Uiterlijk (picture + beschrijving): Krullend lang donkerbruin haar en donkerbruine ogen

Extra: Ze woont met haar oudere broer haar ouders zijn om het leven gekomen door een auto-ongeluk
    Door: DracoWeasley

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Hele naam: Erin Hazel Carter
    Bijnaam: Erin
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Kort innerlijk: Erin is over het algemeen een spontaan meisje die niet bang is om te zeggen wat ze denkt en als haar iets niet bevalt laat ze het vaak duidelijk merken. Ze heeft er geen probleem mee om op vreemde mensen af te stappen en is niet snel bang. Ze is een doorzetter en geeft niet snel op. Doordat ze nieuwsgierig is stelt ze mensen altijd veel vragen en ze vindt het irritant als ze niet duidelijk antwoord geven. Vaak is ze nogal koppig maar ze drijft nooit haar zin door. Ze is er ook niet vies van om veel te flirten.
    Uiterlijk (picture + beschrijving):

Erin is rond de 1.70m en heeft een mooi figuur. Ze ziet er soms nogal engelachtig uit maar door de fonkeling in haar zeeblauwe/groene ogen kan je gelijk zien dat ze dat niet is. Haar golvende blonde haar valt tot op haar middel
    Extra:
    Door: LovingStyles

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:16 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Hele naam: Luel Raven Dilanas
    Bijnaam: Luel
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Mannelijk
    Kort innerlijk: Luel heeft humor en is ook een prater. Hij kletst veel en is meestal erg aardig voor meisjes. Ook is hij knap. Dé perfecte jongen dus. Of lijkt dat maar zo? Eigenlijk is Luel best wel een player. Hij is een vrouwen-versierder en "jaagt" op leuke meisjes. Het feestje is daar een goede plek voor. Luel wordt niet snel verliefd, maar houdt dus wel van flirten. Als hij écht een leuk meisje heeft gevonden, dan gaat hij niet meer naar meiden jagen.
    Verder is Luel is best wel naïef en vertrouwt mensen snel. Daarom kan hij snel gekwetst raken.
    Uiterlijk (picture + beschrijving):

Extra: -
    Door: Diapal

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Jullie staan erbij