• Aangezien ik al zo lang geen Fanfiction heb geschreven, leek het me wel leuk om voor One Direction te kiezen. Dit is mijn idee:

Missy is altijd een heel stil meisje op school, doet hard haar best en kleedt zich altijd heel netjes. Het enige probleem is, is dat ze geld tekort komt. Dus, moet ze iets doen om bij te verdienen. Hierbij komt haar stoute kant omhoog. Door de avond is ze een stripper en treedt op in clubs. Op een gegeven moment komt een klasgenoot hier achter en moet ze er alles aan doen om hem stil te houden. Alles. Kan zij hem vertrouwen? En wat zijn de voorwaardes?

Aantal vragen aan jullie:
          Is het een leuk idee? (Moet ik melden als het begint?)
          Welk van de jongens moet de klasgenoot zijn die erachter komt? (Ze komen er sowieso allemaal uiteindelijk in)
          Klinkt de titel "Alter Ego" aantrekkelijk? Of heb je een beter idee?

(Alter Ego staat ervoor dat Missy een ander meisje s' avonds is dan dat ze over dag is, en dat de jongens eigenlijk meestal lief zijn, maar nu het hier op aan komt eigenlijk helemaal niet zo lief zijn ;P)

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 20:10 ]

Het is een superleuk idee. Ik ben persoonlijk niet zo van fanfics, maar het idee is fantastisch! Alter Ego is een heel geschikte titel, je mag het melden wanneer je begint (:

26 - 02 - '16

- Best leuk. Ik weet alleen niet of het erg origineel is, maar oke. Volgens mij wel.
    - Doesn't matter, Zayn misschien?(:
    - Ja, goede titel.(:

Meld je het wanneer je begint?(:

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 20:07 ]

The universal language of art.

Is het een leuk idee? Ja
    Welk van de jongens moet de klasgenoot zijn die erachter komt? (Ze komen er sowieso allemaal uiteindelijk in) Ik denk dat Liam daar wel geschikt voor is, hij is best serieus. Maar ik zou het allemaal leuk vinden
    Klinkt de titel "Alter Ego" aantrekkelijk? Of heb je een beter idee? Sounds good
    Wil je laten weten als je begint?

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

-Ik vind het wel leuk, en zou het zeker lezen!
    -Ik denk wel dat het grappig zou zijn als je de "onschuldige" Niall zou doen!! Haha, of Zayn, zou ook wel grappig zijn omdat hij toch de zogenaamde "Bad Boy" is!
    -Alter Ego is prima! L
    euke titel!

Nee, sorry :c
    Ik hou niet zo van 1D, en ik vind het jammer dat je daarover gaat schrijven,
    want normaal lees ik jouw verhalen wel graag c;

But I still have this faith in the truth of my dreams.

JDaniels schreef:
    -Ik denk wel dat het grappig zou zijn als je de "onschuldige" Niall zou doen!! Haha, of Zayn, zou ook wel grappig zijn omdat hij toch de zogenaamde "Bad Boy" is!
    -Alter Ego is prima! L
    euke titel!

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Roosevelt schreef:
    Nee, sorry :c
    Ik hou niet zo van 1D, en ik vind het jammer dat je daarover gaat schrijven,
    want normaal lees ik jouw verhalen wel graag c;

Thank-you sweety voor je eerlijk antwoord, ik ben meestal ook niet zo van fanfictions, maar het is zo lang geleden en ik wou het toch weer eens proberen. Ik blijf natuurlijk ook mijn andere verhalen gewoon doorschrijven hihi, no worries!

Loveless schreef:
    (...)
    Thank-you sweety voor je eerlijk antwoord, ik ben meestal ook niet zo van fanfictions, maar het is zo lang geleden en ik wou het toch weer eens proberen. Ik blijf natuurlijk ook mijn andere verhalen gewoon doorschrijven hihi, no worries!

Dan is het goed :3
    ^^

JDaniels schreef:
    -Alter Ego is prima! Leuke titel!

+ melden please

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 20:17 ]

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Vet idee, alleen zou ik het zonder One Direction doen. :Y)

Big girls cry when their hearts are breaking

Dumbledore schreef:
    Vet idee, alleen zou ik het zonder One Direction doen. :Y)

Maar dan kan ik niet mijn Fanfiction itch bevredigen D: -dat klinkt fout... pardon-

Ah, ja, ik was vroeger altijd obsessed met je Harry Potter fanfics dus deze zal er zeker ingaan bij mij! (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Loveless schreef:
    (...)
    Maar dan kan ik niet mijn Fanfiction itch bevredigen D: -dat klinkt fout... pardon-

Doe het met een sexy band.

-klinkt ook fout -wbw--

Roosevelt schreef:
    (...)

Doe het met een sexy band.

-klinkt ook fout -wbw--

Hahaha, dat klinkt inderdaad erg fout XD

Loveless schreef:
    (...)
    Hahaha, dat klinkt inderdaad erg fout XD

(A)