• Toen ik klein was, had ik een boek gelezen wat ik heel mooi vond, maar niets van begreep. Ik wil dat boek nu nog een keer lezen, maar ik weet de titel niet meer. Via google kan ik ook niets vinden. En nu dacht ik dus dat misschien iemand anders de titel wel weet?
    Het gaat over een klein meisje, June, die leeft in het Nederland van de toekomst. Ze gaat van de lagere school naar een hogere school, en heeft daar veel moeite mee. Dat komt omdat ze als een van de weinige kinderen haar moeder wil. De kinderen groeien in deze toekomst namelijk allemaal op in een soort kindertehuizen.
    Op die hogere school komt ze erachter dat ze dingen op het computerscherm kan laten bewegen door er alleen maar naar te kijken. Daarom moet ze naar een meester, en die woont op Texel. Ze vind hem helemaal niet aardig, maar toch weer wel. Ze ontwikkeld op een moment ook een denkbeeldig klein zusje, kleine June.
    Een van haar vrienden gaat ook weg met een kano, de noordzee op. Later vinden ze alleen de kano terug.
    Ik weet dat het nogal verwarrend is, maar het is lang geleden. Ik hoop dat iemand de titel nog weet.
    X Vivian

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    Ik heb geen idee, sorry..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat boek heb ik volgensmij ook gelezen, maar ik heb geen idee van de titel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Komt me niet bekend voor. Hopelijk vind je het.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    boek met kano en noordzee meisje june
    als je dit intyped bij google komt youw topic als eerste naar boven. xD
    druk zoekende!!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore