• -Ik kom even zeiken over thuis. Het gaat momenteel gewoon klote en ik moet het van me af kunnen zetten.-

    Momenteel gaat het dus echt gewoon kut. Mijn moeder zit maar achter de computer en mijn broertje zit maar op de playstation. Het is een rotzooi in de woonkamer waardoor ik alleen nog maar op m'n kamer zit, gewoon weg omdat ik daar niet graag zit. Er hangt één of andere depressieve sfeer vind ik. En nu is mijn abonnement afgesloten zodat ik gratis kon sms'en en bellen voor maar een paar euro/maand. <-- dat is niet egoïstisch bedoeld, maar ik kan nu wel niet meer bellen en sms'en. Mijn schoolrekeningen moeten nog betaald worden. M'n moeder moet weer een nieuwe gasfles halen omdat we geen warm water meer hebben. En ze zegt maar dat ze deze week weer geld krijgt, maar morgen is de laatste dag dat de schoolrekeningen betaald kunnen worden. En ze moet nog steeds eentje van het eerste trimester betalen. En dan komen de schoolrekeningen van m'n broertje er nog bij. M'n abonnement is dus sinds gisteren afgesloten en het warme water is al van gisteren op. Soms wil ik gewoon weg hier, weg van alle problemen, weg van dit kut leven dat ik nu momenteel leid. En dan komt al het schoolwerk er nog bij. Over drie weken zijn weer examens. Hoe moet ik dat redden? Je kunt wel zeggen dat ik er niet alleen voor sta, maar dat sta ik wel. Ze zit alleen maar achter haar computer en doet amper iets. Een paar keer in de week kookt ze en dat is het. Ze zegt wel dat ze voor werk gaat kijken, maar wanneer dan? Als het allemaal te laat is? En wanneer is het allemaal te laat? Kindergeld krijgen we ook al niet meer. Dit kan zo toch niet? En ze is vorig jaar dus zwaar depressief geweest en daar hebben mijn broertje en ik hard onder geleden. Nu gaat het al beter, maar toch kijkt ze niet voor werk.

    Sorry dat ik jullie hier mee lastig val, maar ik kan me nog amper concentreren op school waardoor m'n punten slechter worden. Dit is ook misschien niet zo erg vergeleken met problemen van andere users hier, maar ik zit er behoorlijk mee.

    Ik snap dat je hiermee zit.
    Je stelt je niet aan vind ik, dat is gewoon zwaar klote.
    Misschien kun je er met een vertrouwenspersoon op school over praten?
    Ik weet het eerlijk gezegd ook niet,
    maar je kan bij me terecht hier op Q.(:


    The universal language of art.

    kan je niet naar iemand toe ofzo? Want het is echt niet normaal als je moeder zo doet.
    In elk geval heel veel sterkte en mijn inbox staat altijd voor je open


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik snap dat je hiermee zit. Het is ook echt een kut-situatie, maar kun je niet op jezelf gaan wonen? Of is dat een beetje te vroeg voor je?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Schop je moeder naar een dokter, dit gaat niet goed zo!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nenuphar schreef:
    Ik snap dat je hiermee zit. Het is ook echt een kut-situatie, maar kun je niet op jezelf gaan wonen? Of is dat een beetje te vroeg voor je?


    Ik ben 15.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 21:31 ]