• Een awesome Disney Playlist met de leukste nummers :A

    Wat is jullie favoriete liedje? ;] Of welke film heeft de leukste nummers?

    Enjoy.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 17:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Oh,ik dacht van wel. Dan heb ik geen lievelings Disney film/lied.

    Helaas. Anastasia is ook een van mijn favo's hoor :'D en ik vind het altijd jammer dat zij geen disney prinses is :-(

    Oh cool, wist ik niet eens.

    Maar die films op dat plaatje vind ik prut :'D
    Die 'nieuw geanimeerde', zoals the impossibles etc.
    Dat vond ik echt flut films :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Errin schreef:
    (...)Pixar films ook, maar die zijn ook geen Disney. (:
    Tgohja Fox, Pixar en Disney zijn gewoon alle drie goeie tekenfilmmakers.

    En dreamworks, je vergeet dreamworks.
    De echt goede Disney films zijn nog altijd die stomme Mickey films. De rest van Disney is niet origineel van Disney of gewoon bar slecht.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Endure schreef:
    Oh cool, wist ik niet eens.

    Maar die films op dat plaatje vind ik prut :'D
    Die 'nieuw geanimeerde', zoals the impossibles etc.
    Dat vond ik echt flut films :A




    Wall-E is toch prachtig? D:
    en Tangled D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wall-E lijkt em stom :A

    Tangled vond ik wel vet, maar das ook de enige :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Wall-E lijkt em stom :A

    Tangled vond ik wel vet, maar das ook de enige :'D



    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wall-E vind ik wel heel mooi. Het gaat ook om het milieu, wat wel hedendaags is. Lion King blijft een klassieker. Frank & Frey vind ik ook heel mooi. (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    En dreamworks, je vergeet dreamworks.
    De echt goede Disney films zijn nog altijd die stomme Mickey films. De rest van Disney is niet origineel van Disney of gewoon bar slecht.

    Dat vind ik echt onzin. De films van Disney zijn misschien niet origineel, maar ze zorgen wel voor heel veel plezier. Ik ben 14 en kijk nog met plezier naar Disney, ook naar de nieuwere films.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one






    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    Mijn 4 favo's ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    Mulan <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jalouis schreef:
    (...)
    Dat vind ik echt onzin. De films van Disney zijn misschien niet origineel, maar ze zorgen wel voor heel veel plezier. Ik ben 14 en kijk nog met plezier naar Disney, ook naar de nieuwere films.

    Dat bar slecht bedoel ik Hanna Montana en die shit, dat vind ik gewoon bar slecht. De oude zijn wel goed ja, maar ik vind die van dreamwords en andere beter. En ik vind de originele sprookjes ook beter dan de Disney versie.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee wacht.
    Ik ben er nog een paar vergeten :W







    En Mary Poppins, Princess and the Frog, en Enchanted :3
    maar ik ga geen gifs meer spammen.
    Dat vind toch niemand leuk (joehoe)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    handig:) Ik heb niet echt een favo, ik vind ze allemaal wel op een manier leuk

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Dat bar slecht bedoel ik Hanna Montana en die shit, dat vind ik gewoon bar slecht. De oude zijn wel goed ja, maar ik vind die van dreamwords en andere beter. En ik vind de originele sprookjes ook beter dan de Disney versie.



    But I still have this faith in the truth of my dreams.