• Prop ik even wat totaal verschillende onderwerpen in één topic :3.
    Ten eerste: ALTERMOON -> Kowalewicz ^^. Durf te wedden dat niemand hem kent, maar dit is 'm:


    Benjamin Kowalewicz, zanger van Billy Talent :9~. Seriously, goede band, luister het.

    Ten tweede: Ik heb nog een kaartje voor de Grote Prijs, een belangrijke muziekwedstrijd hier, bemachtigd *O*. Kennelijk was de verkoop al lang begonnen, was mij weer helemaal ontgaan (joehoe). Heb nog wat vriendinnen weten over te halen mee te gaan, heb er super veel zin in 8D. Mede omdat m'n crush twee keer meedoet als gitarist, dus dat wordt keihard fangirlen.
    Alter Moon, mijn band, zou eerst ook meedoen, maar de gitarist heeft problemen met zijn gezondheid (no_chears). Misschien gaat het ons wel lukken om met koninginnedag op KoninginnePop te spelen :3.
    Oh, en 18 maart ga ik waarschijnlijk met een vriendin naar Pop Sport in Haarlem. Gaat iemand daar nog heen?


    i put the fun in funeral

    Ik ken hem wel :').
    Wel nice dat je nog een kaartje hebt kunnen bemachtigen dan! En ook dat er wat vriendinnen mee gaan, is wel zo gezellig ;p.
    En ik ga daar niet heen, want ik ga 18 maart naar Simple Plan (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Mijn hoofd was een en al:


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Inviolable schreef:
    Ik ken hem wel :').
    Wel nice dat je nog een kaartje hebt kunnen bemachtigen dan! En ook dat er wat vriendinnen mee gaan, is wel zo gezellig ;p.
    En ik ga daar niet heen, want ik ga 18 maart naar Simple Plan (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik herkende de naam niet onmiddellijk, maar ik ken Billy Talent wel. :'D

    En ik ga naar geen van die festivals, maar ik wens je veel plezier. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had hem meteen herkend :D. En ik ga ze zien op Groezrock dit jaar n.n


    Happiness can be found, even in the darkest of times.