• Naam: Maartje
    Leeftijd: 16
    Hobby's: Lezen, muziek, schrijven, tekenen, fotografie, facebook, msn


    In ontwikkeling

    Love is endless, even for us. [BTK]
    Tokio Hotel is op tour. Er zijn twee bussen. Één voor de twins en één voor de G's.
    De tour lijkt heel normaal te beginnen en iedereen heeft er zin in.
    Dan beginnen er rare dingen te gebeuren in de bus van de twins. Ze horen rare geluiden en worden vaak midden in de nacht wakker door iets dat ze niet kunnen verklaren. Ook hun kleren verdwijnen op bijzondere wijze.

    Er zitten twee klopgeesten in de bus. Twee meisjes. Als de tweeling erachter komt, zijn ze eerst ontzettend bang voor de meisjes. Ze zien er dan ook niet echt normaal uit met hun zwarte ogen en puntige tanden.
    Toch raken ze uiteindelijk aan het gezelschap van de meisjes gewend en worden ze uiteindelijk verliefd.

    Maar hoe kun je nou verliefd zijn op een geest?
    - Geschreven met TomxMyDrug


    Don't write me off. [alanrickman]
    Dit verhaal speelt zich af in 1971.
    Alan Rickman is 25 jaar oud en net begonnen met acteren.
    Als hij die rol kwijtraakt zit er volgens zijn manager nog maar één ding op.
    'Flirt met de schrijfster, Alice, en zorg dat ze verliefd op je wordt. Dan kun je in de serie blijven.'


    Teach me how I can stop loving you. -BillKaulitz-
    Season 1
    Nieuwe school, nieuwe leraren.
    Doordat Axelle haar moeder een nieuwe vriend heeft, is ze mee moeten verhuizen naar Hamburg. Axelle is 17 jaar, en het typisch populaire meisje. Mooi, slim, zeker van zichzelf maar niet gemeen. Heel haar leven wordt overhoop gehaald als ze haar leerkracht muziek ontmoet. Ze wordt opslag verliefd op hem. Maar hoe moet ze er mee omgaan?

    Season 2
    Axelle heeft haar laatste examens met succes afgelegd en mag dus door naar het vijfde jaar. Ze heeft geen contact meer gehad met Bill sinds hun gesprek in het klaslokaal. Roxanne en Tom zijn ook uit elkaar gegaan. Uit respect voor haar vriendin verbrak ze het contact met de familie Kaulitz volledig. Ook het contact met Ronny is volledig verbroken. In tegenstelling tot Axelle heeft hij zijn examens niet gehaald, en moet dus dubbelen.
    Axelle is de hele zomer bij haar familie in München geweest waar ze zich prima amuseerde. Maar steeds dwarrelde er één gedachte in haar hoofd. 'Hoe moet ik me op één september godsnaam gaan gedragen tegen meneer Kaulitz? '
    - Samen met Huggablex3



    Afgelopen

    How he became my best friend and more. [johnnydepp]
    you said one love
    one life
    when its one need
    in the night
    one love we get to share it
    it leaves you baby if you dont care for it


    A dream became a nightmare. [jacksonrathbone] [8-shot]
    Een verhaal gebaseerd op een nachtmerrie die ik heb gehad. Ik heb geprobeert alles zo precies mogelijk te beschrijven, met dit als resultaat.


    Zusammen bis in den Tod. [twincest]
    Tom is al maanden verliefd op Bill, maar als hij het eindelijk heeft durven vertellen veranderd hun hele relatie.
    Bill negeert hem en uiteindelijk kan Tom het niet meer aan.
    Hij pleegt zelfmoord.


    Sänger sucht Frau. [billkaulitz]
    Het begint allemaal op de dag dat Tom besluit dat zijn broer lang genoeg alleen is geweest, en hij belt de televisie-producent van het populaire programma Bauer sucht Frau, en zo komt er een nieuw programma op televisie: Sänger sucht Frau, waar de eerst onwillige Bill Kaulitz de enige kandidaat is.
    Hij krijgt duizenden brieven en er zit een brief bij die er echt tussenuit springt. Is dit de brief van de ware liefde waar Bill al zo lang naar zoekt?


    Moving on. [joeytribbiani]
    Een acteur en een regisseur die elkaar ontmoet hebben tijdens hun werk en verliefd op elkaar zijn geworden.
    Een paar maanden hebben Cissy en Joey een relatie gehad. Maar als Joey vreemdgaat maakt Cissy het uit.
    Nu het uit is probeert ze hem te vergeten, maar Joey doet er alles aan om haar weer terug te krijgen...





    Ik heb ook nog een aantal andere stories, maar die staan niet op Quizlet. Daarom heb ik ze hier ook niet bij gezet. ;D

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 18:32 ]


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Update:

    I don't feel the pain when I'm with you. [billkaulitz]
    Faith heeft veel problemen thuis. Haar ouders geven haar nooit aandacht en ze moet bijna alles doen in het huishouden.
    Als ze op een dag haar voet breekt moet ze naar het ziekenhuis en daar een dagje blijven. Ze krijgt veel aandacht van dokter Kaulitz.
    Al snel wordt ze smoorverliefd op hem.
    Maar als ze weer thuis is, krijgt ze ook geen aandacht meer. Ze mist dokter Kaulitz en haar ouders maken alleen maar ruzie. Faith verlangt steeds vaker naar de dag die ze in het ziekenhuis heeft doorgebracht.
    Op allerlei verschillende manieren begint ze zichzelf te verwonden, alles om maar weer in het ziekenhuis en bij dokter Kaulitz te komen.
    - Samen met Huggablex3


    Emotions


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    sorry maar ben geen TH fan meer...

    Hoewel de ideeen helemaal niet slecht zijn...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."