• Ik merkte gisteravond al rare dingen op aan het forum maar ik dacht dat ik er gewoon niet bij was met mijn hoofd.
    Ten eerste als ik op actieve topics drukte kreeg ik gewoon de actieve topics, herlaadde ik, veranderde de lijst ineens totaal, alle RPGs verdwenen eruit en andere topics stonden bovenaan dan eerst. Als ik weer herlaadde was hij weer normaal.
    En toen ik net in de lijst van mijn topics keek, stond een topic van mij met de laatste reactie op 22 februari op pagina 2 en een topic met een laatste reactie van 15 februari ineens op pagina 1. Dat hoort toch allemaal niet?


    Your make-up is terrible

    Het forum doet vaker wel eens raar. Ik heb vaak dat er zogezegd nieuwe reacties zijn en als ik dan op het topic klik is er juist niks bij gekomen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Het forum doet vaker wel eens raar. Ik heb vaak dat er zogezegd nieuwe reacties zijn en als ik dan op het topic klik is er juist niks bij gekomen.


    comfort in c h a o s

    Oh, wat raar zeg. Heb er zelf niet echt iets van gemerkt. Misschien dat Rutger eens de code moet nakijken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Errin schreef:
    Het forum doet vaker wel eens raar. Ik heb vaak dat er zogezegd nieuwe reacties zijn en als ik dan op het topic klik is er juist niks bij gekomen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bij mij doet ie het goed met m'n Internet Explorer versie 0.
    En op Firefox geeft ie 'm ook goed weer.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 13:31 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat heb ik altijd. Dan moet je gewoon eens de pagina vernieuwen. Ik heb dit ook op forum, privé berichten, profiel, kortom overal! Niet alleen op Q naar ook op hotmail, fanfictions en andere sites


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb er eigenlijk nog nooit iets van gemerkt..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat is vreemd maar lijkt me wel fijn zonder al die RGP's, ik haat RGP's niet maar het zijn er nu zoveel dat het irritant begint te worden


    Physics is awesome

    Errin schreef:
    Het forum doet vaker wel eens raar. Ik heb vaak dat er zogezegd nieuwe reacties zijn en als ik dan op het topic klik is er juist niks bij gekomen.


    Ja, dit.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.