• schrijven, maar ik weet niet of ik mijn oude verhalen weer kan oppakken,
    aangezien het echt lang geleden is en ik mijn 'verhaallijnen' van toen ook een beetje kwijt ben..

    dus aan jullie de vraag: zal ik gewoon één nieuw verhaal beginnen, of een poging doen al mijn vorige stories op te pakken?
    Of like, het meest 'succesvolle' verhaal verder schrijven en een nieuwe beginnen :'D

    Tips please. I'm not sure x)

    Ik heb af en toe ook inspiratie, schrijf ik een hoofdstuk en dan een half jaar niets meer XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb af en toe ook inspiratie, schrijf ik een hoofdstuk en dan een half jaar niets meer XD


    Haha, dat heb ik dus voor een tijdje :'D
    best sneu voor de vele mensen die een abo hadden als ik ermee stop, maar ik weet dus echt niet of ik het verder zo goed kan schrijven als ik deed.

    Ik zou proberen verder gaan en als het niet lukt iets nieuws schrijven.


    comfort in c h a o s

    Oké thanks <3

    Ik raad je een nieuwe aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou zeggen, schrijf een nieuwe, helemaal als je de oude verhaallijnenn niet meer goed weet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb ruim een half jaar niet aan een story geschreven voordat ik besloot 'm te herschrijven. Ik was gewoon te gehecht aan de personages, had veel nieuwe ideetjes en kon me nog helemaal in die sfeer plaatsen. Of je nou iets herschrijft of dat je aan een nieuwe story begint, het belangrijkste is dat je gemotiveerd bent :3.


    i put the fun in funeral

    herschrijven wil ik ook weer niet, want ik ben wel blij met hoe ik ze geschreven heb opzich..

    Alle oude shiz verwijderen en opnieuw beginnen, dat heb ik ook een keer gedaan en dat luchtte op ;3 Succes!


    26 - 02 - '16

    Ik zou... als je véél inspiratie hebt, een nieuw verhaal/ losse hoofdstukken schrijven.
    Anders kan je verderschrijven (eventueel op een random moment inspringen)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als ik jou was zou ik je oude story's weer oppikken, want die vond ik altijd zo leuk. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    daarom schrijf ik nu eerst samen met iemand een verhaal, dat helpt bij mij meestal wel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Austen schreef:
    Ik zou proberen verder gaan en als het niet lukt iets nieuws schrijven.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mezelf kennende, zou ik aan iets nieuws beginnen. Je bent namelijk waarschijnlijk veranderd sinds je de laatste keer aan die verhalen schreef en misschien heb je de feeling er niet meer voor ofzo, lol ingewikkeld.


    Olive