• Ik heb een allergie voor producten met parfum dus daar let ik altijd op. Maar ik heb nu al een tijdje dat als ik uit de douche kom dat ik rode vlekken in mijn hals en nek heb. Ik waste me eerst met neutral maar nu altijd met zwitsal. Bij deo let ik er ook op. Weet iemand hoe dit komt? Zou het kunnen liggen aan mijn shampoo als daar wel parfum in zit??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is het raar dat ik dacht dat dit topic veel smeriger was? :$


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    kan het niet aan je kleren liggen? bepaalde stoffen jeuken mischien wel snel. verder heb ik er ook niet echt verstand van ;x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Delightee schreef:
    (...)
    Bij Neutral had ik het ook. Ik douche niet te warm ik douche 30 35 graden.


    Misschien moet je dan minder heet gaan douchen want het lijkt me ook niet goed voor je huid als het zo warm word gewassen


    Physics is awesome

    Sweetest schreef:
    Is het raar dat ik dacht dat dit topic veel smeriger was? :$


    *kijkt nog eens naar de titel*

    Nee, eigenlijk niet maar ja, daarom moet je ook het topic lezen zodat je altijd zeker weet of je vermoeden klopt


    Physics is awesome

    Ja het kan wel zijn dat er in de shampoo die je nu gebruikt dat daar parfume in zit, maar je vindt altijd wel goede shampoo bij de apotheker die wel goed is voor je :Y)


    I'm just beautiful me.

    Sweetest schreef:
    Is het raar dat ik dacht dat dit topic veel smeriger was? :$

    Ik dacht aan parasitaire wormen die teren op mensenvlees, maar dat kan komen omdat ik daar net naar heb zitten kijken :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    (...)
    Ik dacht aan parasitaire wormen die teren op mensenvlees, maar dat kan komen omdat ik daar net naar heb zitten kijken :'D.


    Wauw bedankt, nu heb ik weer een plaatje in mijn hoofd waar ik nachtmerries van krijg... :')


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    ik heb dat ook altijd ! een meisje van mijn klas zei dat ik misschien allergisch was voor water ? omdat haar zus dat ook had.
    ga is langs bij een dermatoloog ?


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.