• Is er op dit uur toevallig nog iemand online die goed is in Duits en mij even zou willen helpen ik heb morgen namelijk een mondeling en ik ben veels te laat begonnen met voorbereiden. Ik moet nog bij 5 foto's een kort stukje in het duits vertellen en ik moet van 2 Duitse artikelen kort samenvatten (in het Duits) waar het over gaat. En dat moet dan 1 lopend verhaal worden van ongeveer 10 zinnen.
    Dat met die foto's kan ik zelf wel, maar nu zou ik bij die artikelen wel wat hulp kunnen gebruiken. Je mag zelf het onderwerp kiezen als het maar twee artikelen zijn die over hetzelfde gaan en het hoeft helemaal niet zo lang te zijn en je zou mij er echt enorm mee helpen!
    Alvast bedankt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik niet, sorry.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Caoimhe schreef:
    Ik niet, sorry.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Hé jammer!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik kan het een beetje, maar ik kan je niet met zekerheid zeggen dat ik kan helpen...

    Heb je geen vakantie?

    Ik kan het een beetje.


    (Be)lieve in (you)rself

    DarkTimes schreef:
    Heb je geen vakantie?

    Ik kan het een beetje.

    Nee, de week hierna pas ):


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Unplugged schreef:
    Ik kan het een beetje, maar ik kan je niet met zekerheid zeggen dat ik kan helpen...

    Ach het hoeft niet perfect te zijn!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Avignon schreef:
    (...)
    Nee, de week hierna pas ):


    Woon je in het midden/noorden?
    Ik moet volgende week juist weer naar school ):


    (Be)lieve in (you)rself

    Kommt mal hier und erzähl mir das Problem, kleines Mädchen. *pedobearglimlach*

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 feb 2012 - 23:50 ]


    Life is hard and then we die

    DarkTimes schreef:
    (...)

    Woon je in het midden/noorden?
    Ik moet volgende week juist weer naar school ):

    Ja ik woon in het Noorden ): Naja ik ben na al wel toe aan vakantie!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PUKKELxDING schreef:
    Kommt mal hier und erzähl mir das Problem, kleines Mädchen. *pedobearglimlach*

    Yay! Nou ik moet dus van twee Duitse artikelen met hetzelfde onderwerp, één samenvatting maken in het Duits.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oké naja ik heb bijna die vijf foto's af maar het ziet er naar uit dat ik dat artikel ook nog moet gaan maken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.