• Hallo ;D. Dit is mijn eerste keer dat ik een RPG maak, misschien gaat het wel ietsje anders dan jullie gewent zijn, maarja, dan moet je het maar gewoon zeggen.

    ---

    Een paar meisjes en jongens, opgesloten in een tien hectare groot gebied, waar een gigantisch huis staat. Gevangen genomen, alleen maar omdat ze wat anders zijn. Maar wat bedoelen ze dan met anders? Deze paar kinderen kunnen in een dier veranderen. Het dier wat bij hun karakter past. Een paar wetenschappers hebben dit ontdekt, en nu, zitten ze opgesloten. Maar wel in enorme luxe. Ze maken van alles mee.

    ---

    Voorbeeld rol:

    Naam: Ginny Faster.
    Leeftijd: 15.
    Verandert in: Jachtluipaard.
    Karakter: Ginny heeft altijd al een vrolijk en hyper karakter gehad. Ze is niet zo'n jongensverslinder en moet ook echt zeker van haar zaak zijn als ze met een jongen verkering neemt. Ze had een goede vriendin, Lisa(nne) Pale met wie ze alles deelde. Alleen die is ze kwijtgeraakt toen ze opgesloten werd. Voor de rest kan ze met iedereen wel opschieten, maar houd absoluut niet van enorme make-uppers en van die perfecte "diva's".
    Uiterlijk: Ginny is een lange, slanke meid van 1.83. Ze heeft een lichtbruine huidskleur en bruine, krullende haren. Alles lijkt bij haar groot te zijn. Ze is best wel knap, ook al let ze hier niet erg veel op ofzo.
    Extra: Ze is de snelste van de groep.
    Gespeeld door: nyancatx

    De gene die mee doen:
    nyancatx ~ Ginny Faster ~ Jachtluipaard/Cheetah ~ 15.
    Lacrima ~ Tara Bailey Webster ~ Witte tijger ~ 17.
    IHeartMusicc ~ Dustin Samuel Jones ~ Wit luipaard ~ 18.
    IHeartMusicc ~ Amber-Jane Averyn ~ Zwarte panter ~ 17.
    SUMMERx ~ Noah Tyler White ~ (Rode) Vos ~ 18.
    LovingStyles ~ Esti Nicole Lovey ~ Ree ~ 17.
    Diapal ~ Iral ~ Wolf ~ 17.
    RainbowDay ~ Dianne Valencia ~ Blauwe gaai ~ 17.



    Naam:
    Leeftijd:
    Verandert in:
    Karakter:
    Uiterlijker:
    Extra:
    Gespeeld door:

    Gereserveerde plaatsen:
    Blaize
    Lacrima
    HurtedHeart
    HurtedHeart
    SUMMERx

    ---

    Regels:
    -We schrijven uit de ik vorm, en het liefst ook uit verledentijd.
    -Liever geen 18/16+ situaties. In iedergeval niet in details beschrijven.
    -Als je personage heel lief is, ga dan niet tegen iedereen lopen schelden.
    -Je personage verandert wanneer hij dat wilt.
    -Laat geen totaal vreemde gebeurtenissen langskomen (bijvoorbeeld dat ze opeens niet meer opgesloten zitten of dat er iemand dood gaat) zonder dit te overleggen.
    -Have fun =D.


    We beginnen als we zo'n beetje kunnen, ondertussen kunnen er ook nog personage's bijkomen, als het er maar niet twintig worden. Iedereen heeft een aparte kamer in het huis wat hun slaapkamer is. Heb je verkering met iemand en je wilt dat ze op een kamer liggen? No problem ;D.

    Vragen? Stel ze :).


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:40 ]


    One Direction is my one thing what i need ♥~

    Ik wil ook wel de rollen ook niet voorgeschreven maken :3.


    One Direction is my one thing what i need ♥~

    Op zich is het een leuk idee maar volgens mij gaan er niet veel mensen een voorgeschreven rol willen. Het idee is leuk, wat veel anderen ook gaan vinden, maar laat ze hun eigen karakters maken en ergens ook meer mensen want met 6 gaat het kunnen dat deze RPG rap stilvalt ...

    Dus als je je eigen karakters mag maken en als er meer komen wil ik graag een berichtje.

    Oke, bedankt voor de tip :'p.
    Goed, de rollen zijn niet meer voorgeschreven!
    en er komen er meer, ik zie wel hoeveel ^^.


    One Direction is my one thing what i need ♥~

    Ik reserveer er 1tje ^^ Vul hem later in, waarschijnlijk een tijdje later want mijn pc moet vanavond binnen --

    ik reserveer een jongen aub -a- ;d


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Oke ;p.


    One Direction is my one thing what i need ♥~

    Naam: Tara Bailey Webster.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Verandert in: Witte tijger.
    Karakter: Tara is een vrolijk energiek type dat zich niet laat kwetsen. Ze neemt daarom niks serieus, behalve als ze ook echt weet dat ze het menen. Ze is geen mannenloper en geeft dan ook meer om vrienden dan uiterlijk en jongens. Het kan wel zijn dat ze echt verliefd wordt en ze meer moeite doet dan anders.
    Uiterlijk:


    Tara heeft lange, zwarte, krullende haren. Ze is ongeveer 1m70 en heeft donkerbruine ogen. Mensen die ze goed kent zeggen altijd dat ze bambi-ogen heeft. Ze heeft een mooie glimlach en draagt meestal kleedjes. Ze ziet er schattig uit maar zeg dat niet ! Alleen vrienden en als ze dat heeft op het moment haar vriendje, mogen dat zeggen.
    Extra: Tara is linkshandig en heeft een tattoo op haar rechterzij. Het zijn de verticale woorden Smile & Dream. Ze staan over heel haar rechterzij.
    Gespeeld door: Lacrima

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 15:04 ]

    ~

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:07 ]


    One Direction is my one thing what i need ♥~

    Kan ik een jongen en meisje maken?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik reserveer een meisje.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mag ik een meisje reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Dustin Samuel Jones
    Leeftijd: 18
    Verandert in: Wit Luipaard


    Karakter: Hij is iemand die erg rustig maar ook erg druk kan zijn. Hij vind het fijn om met mensen te zijn maar kan zich ook erg goed alleen redden. Hij is iemand die snel losse handjes kan hebben als het om het beschermen van zijn dierbare gaan. Hij is iemand die je altijd zal uitdagen om iets te doen, zelf houdt hij er ook erg veel van. Hij is iemand die snel een gesprek zou kunnen beginnen. Hij is erg knap en weet dat ook van zichzelf. Hij kan soms wat arrogante trekjes hebben maar zal dat nooit express doen.
    Uiterlijker:



    Extra: Hij kan zingen en heeft een tattoo op zijn pols, schrijf hand linkerhand.
    Gespeeld door: IHeartMusicc


    Naam: Amber-Jane Averyn
    Leeftijd: 17
    Verandert in: Zwarte panter


    Karakter:Ze is iemand die een eigen wil heeft. Het maakt haar niets uit wat andere van haar vinden. Ze is iemand die alles een uitdaging vindt en zoveel mogelijk vrij probeerrt te zijn. Ze probeert zich wel zo min mogelijk aan mensen te binden, vrienden oke maar als het om jongens gaat houdt ze het meestal ook op vrienden. Ze probeert zo min mogelijk gevoelens voor jongens te tonen omdat ze al zo vaak is gebroken, alleen om het feit dat ze in een zwarte panter kan veranderen.
    Uiterlijker:Ze heeft bruin haar en opvallend ijsblauwe ogen ze heeft een mooi en slank postuur en is 1.70 lang.


    Extra:Ze kent Dustin al sinds kleins af aan en zijn daardoor ook hele goede vrienden haast familie voor elkaar.


    Gespeeld door: IHeartMusicc


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naam: Noah Tyler White
    Leeftijd: 18 jaar
    Verandert in: (Rode) Vos


    Karakter: Noah is een mysterieus type. Hij kan soms best kortaf doen, maar daar kan hij niets aan doen. Hij is zo'n soort van opgevoed. Hij probeert echt vriendelijk te zijn, maar hij heeft er soms moeite mee. Hij wordt vaak gezien als een bad guy; hij is snel aggressief en heeft veel problemen. Hij is best wel sterk en is ook niet bang om zijn vuisten te gebruiken als iemand hem lastigvalt. Hij ziet er misschien stoer uit, maar heeft stiekem wel een klein hartje.
    Uiterlijk:


    Noah heeft donkerblonde haren, en is lichtjes getint. Hij heeft een sterke kaaklijn en is best breed gebouwd. Hij doet aan kickboksen waardoor hij zeer gespierde armen heeft. Noah heeft grijsblauwe ogen, en als hij lacht heeft hij een kuiltje in zijn rechterwang.
    Extra: Noah is graag alleen. Hij wordt ongemakkelijk als hij met meisjes praat.
    Gespeeld door: SUMMERx


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Yaaay noaaaah (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah is terug ^^

    Ik maak nog ff een jongen ^^

    IHeartMusicc inspiratie opgedaan bij mij ? (: